Du skrev misstankar mot CB flera ggr och förvrängde vad CB skrev igår. Ja, jag tycker att det är att vara ganska ihärdig. Jag tyckte att du, likt idag, snabbt hakade upp dig på något enkelt som du sedan förvrängde. princip vartenda av dina inlägg igår innehar detta enligt mig. Men kan dra ett exempel: Då CB funderar över en annan teori som Sookie nämnt och börjar fundera över om hennes egen om två svarta får hon hade först ens var jättebra i inlägg #161 och du genast skriver
"Och här skriver du återigen om svart får och dubbelnick. Tydligare kan det nästan inte bli i min värld." i inlägg #167.
Du drar det (som så många andra ggr har jag märkt) helt ur sitt sammanhang och förvränger det.
Ja, men inte att de goda är medvetna om att det kan vara så och börjar diskutera det. Så om du nu skulle vara får så skulle det vara smart av dig att börja kritisera och försöka dölja då en god noterar det. Det blir en hint mot ulvarna när du pratar mycket får och går hårt mot en god. Detta beteende gör mig väldigt skeptisk mot vilken roll du kan tänkas ha.
Jag tycker faktiskt inte att jag har dragit så snabba slutsatser. Dig har jag haft misstankar mot sedan start och det är du själv som har lagt lågor på elden. Sookie har jag inte godförklarat, men i inlägg #361 skriver jag om varför jag tror att hon kan vara god och därför inte har henne bland mina starkast misstänkta för tillfället:
"Att jag visste att de andra tre är goda är väl ändå inte så svårt? Jag vet ju vilken roll jag själv har och både Paddington och CB var bybor? Då drog jag slutsatsen att jag tror att Sookie också
kan vara god eftersom även det är ett dubbelnick. Eftersom jag tror att i
fall vissa av dubbelnicken röstar som sina ägare. " Och nej, jag tror inte att Caisa ingår i lyan. Jag har inte sagt att jag vet att hon är god dock.
Det finns även många specialroller, dubbelnick osv i den här leken så du kanske borde tänka till där också om du är god och inte misstänka folk bara för att de kan vara säkra på något.
Nu har jag verkligen inte tid mer! Återkommer senare!