Sv: Nätdejting del 5!
det är ju inte direkt attraktivt, nej.
ja!
men visst är det ju så att om man har en relation så gör man ju saker för varandra, just för att "vi" ska ha trevligt ihop. även det är ju lika villkor. både svårt och tråkigt att sitta och bestämma allt tillsammans..! inte någonstans har jag sagt att det bara går åt ena hållet.
Härom helgen. En snubbe som försökte ragga upp mig med löften om att pjuddra och bjuda mig på det ena och det andra. När han började dilla om att han ville "ta hand om mig" så bad jag honom dra åt helvete. Ja han var sliskig, men för mig är att öppna dörren och dra ut stolen i exakt samma slisk-kategori.
det är ju inte direkt attraktivt, nej.
Jag går igång mer på personer som betraktar mig som en kompetent vuxen. Dvs att vi möts på lika villkor - vi ska ha trevligt ihop. Inte att den ena ska göra det trevligt för den andra. Det signalerar, för mig, att man inte betraktar den andre som en like.
ja!
men visst är det ju så att om man har en relation så gör man ju saker för varandra, just för att "vi" ska ha trevligt ihop. även det är ju lika villkor. både svårt och tråkigt att sitta och bestämma allt tillsammans..! inte någonstans har jag sagt att det bara går åt ena hållet.