Morden i Midsomer (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Frontline... Jag vet inte alls. Kan vara ulv, kan vara god. Men ikväll tänker jag fortsätta på min långsökta teori och se om den för mig till en ulv igen.

nutne röstar på begransad_utgava

Då jag tror att hon försade sig om att Cora röstade på ulven Kakan, enda sättet att hon kan veta det är om hon också är ulv.

Frontline... Jag vet inte alls. Kan vara ulv, kan vara god. Men ikväll tänker jag fortsätta på min långsökta teori och se om den för mig till en ulv igen.

nutne röstar på begransad_utgava

Då jag tror att hon försade sig om att Cora röstade på ulven Kakan, enda sättet att hon kan veta det är om hon också är ulv.
Ursäkta men jag blir faktiskt jävligt irriterad.

Alltså jag är kluven till rumpleteazer. Visst kan hon vara ulv, men jag får känslan av att hon lika gärna kan vara en god med dålig koll på andra goda. Har mina misstankar om vem hon är också, vilket säkert färgar mig. :o
Har du något bättre förslag då, jag är då inte säker?

Och tanker vara barnslig (för det spelar ingen roll för resultatet ikväll :))

bagransad_utgava röstar på nutne

för att hon inte laser vad jag skriver och det är jättehårigt I min värld.

Just nu fick jag låna barnets mobil men jag är väldig fundersam på rumpleteazer som slog ner så väldigt våldsamt på min försiktiga godförklaring av smartass och det gör att jag misstänker att hon är en ulv som är rädd att den vassaste goda ska få fritt fram. Frontline röstar på Rumpleteazer

Öh, näe. :nailbiting: Jag är inte heller säker. Mer än på mig själv...
Jag är inte beredd att rösta på begränsad_utgåva på din motivering. Jag vill ha ,er än en eventuell felskrivning. Visst det ser skumt ut, men gissar jag rätt på personen så är det inget ovanligt. Jag godförklarar absolut inte, men det är för vagt just nu.

Vad tycker du då om rumpleteazer teori om Frontline? Det finns en del att säga om henne men att hålla någon åt det godare hållet för att denne envetet går efter en ulv och lyckas lyncha denna i ett kritiskt läge känns inte direkt ulvigt. Jag är klart osäker på Frontline godhet men av helt andra skäl.

Uppskattar inte när du skriver om mina åsikter. Hade frontline satt dig åt det godare hållet hade jag inte reagerat, men hon var toksäker på att du var god, och det är ett drev mot en ond för svagt för imo.

Jag är inte beredd att rösta på begränsad_utgåva på din motivering. Jag vill ha ,er än en eventuell felskrivning. Visst det ser skumt ut, men gissar jag rätt på personen så är det inget ovanligt. Jag godförklarar absolut inte, men det är för vagt just nu.

Nä, det förstår jag. :)

Just nu fick jag låna barnets mobil men jag är väldig fundersam på rumpleteazer som slog ner så väldigt våldsamt på min försiktiga godförklaring av smartass och det gör att jag misstänker att hon är en ulv som är rädd att den vassaste goda ska få fritt fram. Frontline röstar på Rumpleteazer

Fast försiktig var den väl ändå inte? I så fall uttryckte du din försiktighet väldigt säkert. ;)

Hur menar du med det sista? :)

Nu blir jag lite nojjig... Att frontline kallar sin godförklaring försiktig helt plötsligt? För att det börjar brännas? :nailbiting:

Totalnojjig!

nutne ändrar röst till frontline

Verkar vara snabb på att sprida misstankar om cora, eventuellt försökte hon rädda kakan i dl1 och sedan i dl3 röstade hon precis som kakan. Blir osäker, men jag känner att min röst på begransad_utgava är verkningslös, så jag lägger den hellre där den gör nytta.

DL 4
16:28 Cora röstar på Frontline
17:08 rumpleteazer röstar på Frontline
17:36 Smartass röstar på rumpleteazer
18:34 Cora ändrar röst till rumpleteazer
20:52 Kraxel röstar på rumpleteazer

21:23 Nutne röstar på begransad_utgava
21:28 begransad_utgava röstar på nutne
21:32 Frontline röstar på rumpleteazer
21:59 Nutne ändrar röst till Frontline
21:59 Smartass röstar på Frontline

Frontline 3
Rumpleteazer 4
begransad_utgava 0
Nutne 1

DL 4
16:28 Cora röstar på Frontline
17:08 rumpleteazer röstar på Frontline
17:36 Smartass röstar på rumpleteazer
18:34 Cora ändrar röst till rumpleteazer
20:52 Kraxel röstar på rumpleteazer

21:23 Nutne röstar på begransad_utgava
21:28 begransad_utgava röstar på nutne
21:32 Frontline röstar på rumpleteazer
21:59 Nutne ändrar röst till Frontline
21:59 Smartass röstar på Frontline

Frontline 3
Rumpleteazer 4
begransad_utgava 0
Nutne 1

Nu räknar du smartass röst x2, det står väl 3-3. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar