Morden i Midsomer (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
DL 4
16:28 Cora röstar på Frontline
17:08 rumpleteazer röstar på Frontline
17:36 Smartass röstar på rumpleteazer
18:34 Cora ändrar röst till rumpleteazer
20:52 Kraxel röstar på rumpleteazer

21:23 Nutne röstar på begransad_utgava
21:28 begransad_utgava röstar på nutne
21:32 Frontline röstar på rumpleteazer
21:59 Nutne ändrar röst till Frontline
21:59 Smartass röstar på Frontline

Frontline 3
Rumpleteazer 3
begransad_utgava 0
Nutne 1

@Paddoington

@quarter4ever
Nu ska det väl ändå stämma?

DL 4
16:28 Cora röstar på Frontline
17:08 rumpleteazer röstar på Frontline
17:36 Smartass röstar på rumpleteazer
18:34 Cora ändrar röst till rumpleteazer
20:52 Kraxel röstar på rumpleteazer

21:23 Nutne röstar på begransad_utgava
21:28 begransad_utgava röstar på nutne
21:32 Frontline röstar på rumpleteazer
21:59 Nutne ändrar röst till Frontline
21:59 Smartass röstar på Frontline

Frontline 3
Rumpleteazer 3
begransad_utgava 0
Nutne 1

@Paddoington

@quarter4ever
Nu ska det väl ändå stämma?
Tydligen kan jag inte stava till @Paddington heller :p

Uppdatering

På puben spekuleras det vilt efter de senaste dagarnas händelser. Tuckers äldste son har tagit tillfället i akt och håller puben öppen "så att folk ska kunna prata av sig" och samtidigt passar han på att stoppa all kosing i egen ficka. Kyrkoherden som vill hålla kyrkan öppen för människor i nöd ser en allt mindre skara församlingsbor besöka kyrkan och som tar chansen till hans själavård. Han ser rött av detta, i hans tycke, helgerån och ska minsann prata vett med sonen.

Det slutar inte bättre än att kyrkoherden knuffar Tucker Jr in i barspegeln så illa att barspegeln spricker, kyrkoherden drabbas av sju års olycka och Tuckers son.. Spegelskärvor är inte att leka med, en av dem skär av halspulsådern och han förblöder snabbt på platsen....

Frontline var bybo

Ok. Allt går åt skogen. Fick lämna leken för att rusa ut till vägen och se om det var vår svarta katt som var den "svarta påkörda katten" grannen hade sett. :nailbiting: Men det var det inte, hoppas katten som inte finns längre har en ägare i alla fall. :(

Förlåt frontline. :cry:

Tyckte verkligen att frontline betedde sig skumt med en så enkel godförklaring, men ah hen var tydligen inte lika cynisk som jag bara. :p men ah, just nu vet jag varken ut eller in. Rent spontant känns de snabba röständringarna från smartass och nutne som att de var velande goda. Men det är ju bara för att jag vet att jag är god och det inte var ett räddningsförsök av en kollega som jag förmodligen skulle ha trott om jag inte vetat min roll. Så spontant känns de lite godare för mig. Övriga.... kan det vara alla? ...det finns bara tre till så rent krasst kan det nog det. :p

Ok. Allt går åt skogen. Fick lämna leken för att rusa ut till vägen och se om det var vår svarta katt som var den "svarta påkörda katten" grannen hade sett. :nailbiting: Men det var det inte, hoppas katten som inte finns längre har en ägare i alla fall. :(

Förlåt frontline. :cry:

Åh fy, paniken. :( stackars katt! Och hens familj såklart! :(

Cora och Rumpleteazer lägger två tidiga röster på frontline. Sedan ändrar cora till Rumpleteazer istället.

Slutligen kommer två sena ändringar i sista minuten från Nutne och Smartass

Dessa två ändringar gör mig minst sagt fundersam

Tyckte verkligen att frontline betedde sig skumt med en så enkel godförklaring, men ah hen var tydligen inte lika cynisk som jag bara. :p men ah, just nu vet jag varken ut eller in. Rent spontant känns de snabba röständringarna från smartass och nutne som att de var velande goda. Men det är ju bara för att jag vet att jag är god och det inte var ett räddningsförsök av en kollega som jag förmodligen skulle ha trott om jag inte vetat min roll. Så spontant känns de lite godare för mig. Övriga.... kan det vara alla? ...det finns bara tre till så rent krasst kan det nog det. :p

Kan det här vara leken med bara goda? O_o Eller visst fick vi ut en ond fe och en ulv? Känner mig mosig i huvudet... :banghead:

Cora och Rumpleteazer lägger två tidiga röster på frontline. Sedan ändrar cora till Rumpleteazer istället.

Slutligen kommer två sena ändringar i sista minuten från Nutne och Smartass

Dessa två ändringar gör mig minst sagt fundersam

Du gör mig minst sagt fundersam... Jag kan inte svara för smartass, men jag är en allmänt förvirrad person just nu. Därav min röständring.

Du gör mig minst sagt fundersam... Jag kan inte svara för smartass, men jag är en allmänt förvirrad person just nu. Därav min röständring.
Samma här, vi har så lite att gå på. Jag ändrade mig för att Front helt plötsligt nekade till den starka godförklaringen. Blev nojjig.

Det blev något klarare nu tror jag... vi får se om vi får en chans till..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar