Elwan
Trådstartare
Sv: mina vänner blir gravida..
jag klarar mig utmärkt utan en man,men jag vill åtminstone prova på tvåsamheten och ha en valmöjlighet att bilda familj. Det är ganska knäckande att alltid få nobben. "Du är trevlig men.."
"Att "alla andra" lever sitt liv fullt ut medans jag står och titta på vid sidan av."
Hon kanske inte menar det egentligen, men det var ju det hon skrev. Om de andra lever fullt ut och hon bara tittar på så innebär det ju att hon inte lever fullt ut.
När man befinner sig i en situation man inte kan ändra, så måste man ändra sin inställning. Det är det enda man kan göra för att inte gå under.
Sen finns det ju i TS fall faktisk hopp om att träffa Mr Right, det är inte kört än. Jag satt senast i går och kollade på bilder av ett par och tänkte på hur otroligt kära och lyckliga de ser ut. Hon är 65 och han är 42 tror jag. Så nä, inte för sent att hitta stora kärleken!
Jag tolkade det mer som att det enda som TS saknar i sitt liv är en man. Alltså att hon lever livet så fullt hon kan just nu med det hon har men för att nå ytterligare en nivå eller ett steg eller vad man nu ska kalla det så behövs det en man
Äh vad svamligt det blev
jag klarar mig utmärkt utan en man,men jag vill åtminstone prova på tvåsamheten och ha en valmöjlighet att bilda familj. Det är ganska knäckande att alltid få nobben. "Du är trevlig men.."