anonymys22
Trådstartare
Haha, förlåt men det här fick mig att skratta lite. Då är du ju inte öppen, och det är helt okej. Man behöver faktiskt inte tycka om alla, och det är fullt rimligt att sätta gränser kring sitt eget liv. Dom låter rätt osköna utifrån vad du berättar.
Var bara öppen för din pojkvän måste få ha sin egen uppfattning, och skapa sig sitt eget förhållningssätt till dem. Står man på helt olika sidor i en fråga så kan det ju påverka relationen, men min erfarenhet är att det vanligaste är att man ser varandras perspektiv på saken och ändå kanske inte behöver tycka exakt samma sak. Eller så kanske han kommer att släppa fram liknande känslor när frågan lyfts. Vem vet!
Nej de har inte gett mig någon anledning att gilla dem, hade de gjort det kanske jag hade haft lite mer överseende. Det är okej att skratta, jag vet faktiskt inte varför jag hamnar med killar som har konstiga relationer till sina släktingar eller fejksläktingar i detta fall. Alla skriver att blodsband inte spelar någon roll men de behandlar honom som en betjänt eller liknande, jag ser det därför som fejksläkt.
Det finns ju en risk för det. Fast för mig är det som att se någon bli mobbad, jag vet andra kan ignorera det hur länge som helst men jag är inte en av dem.