Åh jisses!
.........
Det blir säkert prima iaf! De är bedårande hur de än ser ut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
.........
Det blir säkert prima iaf! De är bedårande hur de än ser ut...
Winston är 12 veckor idag.
Han är otroligt duktig på att visa när han behöver ut (han går till dörren och stirrar på den) Annars tränar vi mest inkallning och sånt som att åka bil och gå i koppel. Har klickat in honom men försöker att mest köra inkallning så det inte blir för mycket för honom. Han är jätteduktig med katten och hönsen också
Fortfarande bland det sötaste jag sett!
Ska-inte-ha, ska-inte-ha, ska-inte-ha...
@fejt hur går det med Aska?
Åh, du milde tidWinston är 12 veckor idag.
Han är otroligt duktig på att visa när han behöver ut (han går till dörren och stirrar på den) Annars tränar vi mest inkallning och sånt som att åka bil och gå i koppel. Har klickat in honom men försöker att mest köra inkallning så det inte blir för mycket för honom. Han är jätteduktig med katten och hönsen också
Är det där nr 1 av dom 4a? Jätte söt
Låt mig presentera Qine! 9 dagar tills hon kommer hem
Winston är tre månader idag
Han sitter hellre såhär än ordentligt många gånger
Fel kull, hon är nummer två av två. Men jo, hon är supersöt och har ärvt mammas attityd, dvs fullständigt bindgalen och rackartygen sprutar ur öronenÄr det där nr 1 av dom 4a? Jätte söt
Du missförstod,var det inte du som var sugen på valp från den o den o den kullen och om du tog från alla så blev det 4 nya valpar.Fel kull, hon är nummer två av två. Men jo, hon är supersöt och har ärvt mammas attityd, dvs fullständigt bindgalen och rackartygen sprutar ur öronen
Och, stor besvikelse, det fanns ingen besiktningstid som funkade förrän nästa torsdag, så jag får henne inte förrän då
Ah, missförstod fullständigt jo, hon är nummer ett. Nummer två blir förhoppningsvis snart tillverkad (löp tikelände, lööööp ), nummer tre blev bara pojkar och nummer fyra är något år bortDu missförstod,var det inte du som var sugen på valp från den o den o den kullen och om du tog från alla så blev det 4 nya valpar.