Men ååååååh! Är det en liten sångerska?Dubbelkommando. Men annars blev det bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ååååååh! Är det en liten sångerska?Dubbelkommando. Men annars blev det bra.
Sångerska vet jag inte, men hon är väldigt pratglad!Men ååååååh! Är det en liten sångerska?
Undrade mest om jag tänkte på rätt kull. Åldern stämmer med en kull jag följt på FB. Bedlingtonsverige är ju rätt så litet och med alla gillanden och kommetarer uppfödare emellan är det svårt att undgå att bli ganska insatt om man är vän med ett par stycken!Sångerska vet jag inte, men hon är väldigt pratglad!
Jag som hade sheltie innan tycker hon är väldigt tyst, trots att hon pratar.
Ahhh hahah, ja hon är en sångerska! Börjar på R!Undrade mest om jag tänkte på rätt kull. Åldern stämmer med en kull jag följt på FB. Bedlingtonsverige är ju rätt så litet och med alla gillanden och kommetarer uppfödare emellan är det svårt att undgå att bli ganska insatt om man är vän med ett par stycken!
Så roligt! Riktigt fin liten tös!Ahhh hahah, ja hon är en sångerska! Börjar på R!
Jag är SÅ glad i henne. Pratar redan om att jag vill ha en till.Så roligt! Riktigt fin liten tös!
Min är bara drygt ett och jag står redan i kö för en halvbror nästa år. De är minst sagt beroendeframkallande de små fluffen.Jag är SÅ glad i henne. Pratar redan om att jag vill ha en till.
Vilken kennel? Om du vill säga?Min är bara drygt ett och jag står redan i kö för en halvbror nästa år. De är minst sagt beroendeframkallande de små fluffen.
Blue FoundationVilken kennel? Om du vill säga?
Nääää,det är ditt nya hallowen spöke
Hemmagjord valpfälla.