Den där känner jag igen!Pga sjukdom hos uppfödaren så blev det ingen klappning av kompisens valp idag Kompisen var där i lördags så hon har ju fått klappa på den iaf. Men kolla vilken sötnos. (Bild snodd av uppfödaren )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den där känner jag igen!Pga sjukdom hos uppfödaren så blev det ingen klappning av kompisens valp idag Kompisen var där i lördags så hon har ju fått klappa på den iaf. Men kolla vilken sötnos. (Bild snodd av uppfödaren )
Den där känner jag igen!
Du får se till att din kompis börjar hänga på buke nu då..Misstänkte det
Du får se till att din kompis börjar hänga på buke nu då..
Åh beklagar @Hazel
Det ska jag!Kan försöka men tror inte det kommer hända
Valpen kommer garanterat dyka upp på min Instagram ibland så du får hålla utkik där.
Nya rek för vacc är 13v,så det var den kliniken som var dåligt uppdaterade. Så ja du kan vänta.Jag va och bokade 12 veckor vacc till valpis idag, dock va veterinären ledig just den veckan vilket betyder att min tid blir när valp är 13 veckor+1 dag. Är det ok eller bör han vaccineras tidigare?
Nya rek för vacc är 13v,så det var den kliniken som var dåligt uppdaterade. Så ja du kan vänta.
Japp nya rek är att ge vid 13v (det var jag som skrev det)
Jag har letat efter var det står om denna rekommendation, det är några i en FB-grupp som vill sätta sin lilla 12-veckorsvalp på hunddagis och då svarade jag att nya rekommendationen är 13 veckor, men blev förstås ifrågasatt.
Att sedan ägarna vill ha hunden hos dagmatte från kl 6 på morgonen till 18 på kvällen och får rabies när folk ifrågasätter det gör att allt någon säger i diskussionen räknas som opålitligt tydligen.
Finns det dagis som tar emot valpar som är under 6 månader?Jag har letat efter var det står om denna rekommendation, det är några i en FB-grupp som vill sätta sin lilla 12-veckorsvalp på hunddagis och då svarade jag att nya rekommendationen är 13 veckor, men blev förstås ifrågasatt.
Att sedan ägarna vill ha hunden hos dagmatte från kl 6 på morgonen till 18 på kvällen och får rabies när folk ifrågasätter det gör att allt någon säger i diskussionen räknas som opålitligt tydligen.
Finns det ens dagis som tar 12-veckorsvalpar?