Du ville ju ha en piggare lekvänlig hund att träna,skickar över "pisse" på matte är sjuk kolloJavisst, speciell med den rasen du har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du ville ju ha en piggare lekvänlig hund att träna,skickar över "pisse" på matte är sjuk kolloJavisst, speciell med den rasen du har
Du ville ju ha en piggare lekvänlig hund att träna,skickar över "pisse" på matte är sjuk kollo
beware of what you wish forkomsi komsi
beware of what you wish for
Äh hon är redan fostrad o allt du ställer till om något kan jag träna om.Detsamma, om du skickar din hund till mig
Hon har ju redan bajsat idag? Om inte avföringen då var väldigt hård/smulig så finns det väl ingen anledning att oroa sig. Hur ofta tänker du att hon borde bajsa och varför?Valpen har ätit färskfoder och spannmålsfritt torrfoder hos uppf. Eftersom hon ska äta färskfoder hos mig har jag bytat rakt av.
Men nu vet jag inte om hon har blivit hård i magen av för mycket ben, eller haft svårt att komma till ro ute (kissat har hon gjort).
Det blev magmassage en stund ikväll, sedan fick vi ut snabbt. Hann bli rätt orolig, hon hade inte bajsat sedan i förmiddags.
Hur hade ni gjort? Är inne på att byta ut ett mål färskfoder mot nötfärs. Hon får MUSH och VoH.
Vana! Är van vid att valpar bajsar 2- 3 gånger om dagen.Hon har ju redan bajsat idag? Om inte avföringen då var väldigt hård/smulig så finns det väl ingen anledning att oroa sig. Hur ofta tänker du att hon borde bajsa och varför?
Ok Själv är jag van vid att hundar oavsett ålder bajsar 1-2 gånger per dag, om de inte fått massor av utfyllnad eller liknande i maten. Det brukar bli så när man ger någon typ av råfoder.Vana! Är van vid att valpar bajsar 2- 3 gånger om dagen.
Ooooops!På något vis så är det två valpar istället för en helt plötsligt.
Ooooops!
Nämen va sötta dom är. Är dom syskon? Ser rätt lika ut förutom pälslängden.På något vis så är det två valpar istället för en helt plötsligt.
Nämen va sötta dom är. Är dom syskon? Ser rätt lika ut förutom pälslängden.