Annars kan Ebrah komma och hjälpa dig att ta dem En hyfsat nära släkting till henne hade visst rymt och fångat fasaner vid något tillfälle, jag är säker på att Ebrah vill göra likadant!Jag har 3 fasaner på tomten ,välkommen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annars kan Ebrah komma och hjälpa dig att ta dem En hyfsat nära släkting till henne hade visst rymt och fångat fasaner vid något tillfälle, jag är säker på att Ebrah vill göra likadant!Jag har 3 fasaner på tomten ,välkommen!
Absolut,Gissa kan behöva lite assistans av någon snabbare eller en bössa.Annars kan Ebrah komma och hjälpa dig att ta dem En hyfsat nära släkting till henne hade visst rymt och fångat fasaner vid något tillfälle, jag är säker på att Ebrah vill göra likadant!
Äsch, återkom när du har åtminstone 30, helst 300
Inbjudan gäller alla som kan ha ihjäl dom åt mig , djur att låta illa + att dom lärt min lilla söta ,oskyldiga,väluppfostrade hund att hoppa över staketet ut i havreåkernDå får du nog slåss med särbon om det hela (för jag antar att inbjudan gäller honom också @dobbis? )
Inbjudan gäller alla som kan ha ihjäl dom åt mig , djur att låta illa + att dom lärt min lilla söta ,väluppfostrade hund att hoppa över staketet
Det behöver hon ingen träning för,får hon tag i fasanen,anden i kanalen eller den stakars småfågels som förvirrat sig in i kuvösen så är det slut.........Särbon är en sådan där magisk djurmänniska (mina katter har alltid tyckt bäst om honom... ) så han kan säkert träna henne till fasanapportör
Problemet är väl att fasanerna är större än henneSärbon är en sådan där magisk djurmänniska (mina katter har alltid tyckt bäst om honom... ) så han kan säkert träna henne till fasanapportör
Jag har en apporterande whippet som tror hon är en fågelhund korsad men en gnutta vinthund kan det duga?Inbjudan gäller alla som kan ha ihjäl dom åt mig , djur att låta illa + att dom lärt min lilla söta ,oskyldiga,väluppfostrade hund att hoppa över staketet ut i havreåkern
Det är därför man har i en gnutta vinthund.obs, en apportörs uppgift är att hämta de redan skadade eller döda fåglarna, inte att vilja skada/döda friskt vilt
Då spar man in på ammunitionDet är därför man har i en gnutta vinthund.
Det är därför man har i en gnutta vinthund.
Tusan alltså. Trodde det här med att vara dagmatte till en valp skulle stilla mitt valpbegär, men icke. Vill bara ha min egen valp ännu mer
Alltså jag är helt betagen av min valp.Tusan alltså. Trodde det här med att vara dagmatte till en valp skulle stilla mitt valpbegär, men icke. Vill bara ha min egen valp ännu mer
Alltså jag är helt betagen av min valp.
När jag var liten så ville jag ha valpar när jag blev vuxen- när mina kompisar pratade om att de skulle ha barn.
Idag är jag väldigt barnkär, men har verkligen fått den känslan tillbaka!
obs, en apportörs uppgift är att hämta de redan skadade eller döda fåglarna, inte att vilja skada/döda friskt vilt
Såå.. Man kan skicka en till dig och få tillbaka den när den börjar låta en sova ut på morgonen?Alltså jag tänkte att allt valpbitande skulle få min desperation efter valpköp att lugnas, men icke! Så fel man kan ha.
Såå.. Man kan skicka en till dig och få tillbaka den när den börjar låta en sova ut på morgonen?