Mera dejting del.2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck. det var ett försök att skämta.
Jag vill inte driva det här längre. Det förtjänar inte att synas så noga. Det är bara en känsla och en aversion.

Nej, jag skulle nog inte tycka samtalet blev sämre. Men min erfarenhet av inbitna rökare är att de
1) luktar illa
2) har dålig hälsa och dålig hygien.

Om jag en dag upplever något annat så vore det trevligt. Men ännu har det inte hänt i mitt liv.
Jag vet inte, jag. För mig känns det som att om man bygger upp en massa hinder/ställer upp en mycket detaljerad kravlista osv - då handlar det om något annat. Kanske är man skiträdd för närhet så det är bäst att man ställer så många krav att man inte riskerar träffa någon.

Han får inte röka. Han får inte vara tatuerad. Han får inte vara piercad. Han får inte vara kortare än jag och inte vara överviktig. Han får inte bo i småstad, han får inte spela golf, han får inte gilla all inclusive, han får inte käka tacos ...

Det är ju raka motsatsen till det där att man plötsligt upptäcker något intressant hos en person, någon som får en att bli nyfiken på mer. Och när det gäller nätdejting eller att på annat sätt träffas via nätet så borde det vara förödande. Den lovande personen man mailat med och haft SÅ bra samtal med för att så många värderingar stämde - shit, han visade sig ha tatueringar, då gills inte samtalen längre, bye-bye. Obegripligt, måste jag säga.

Nu höftar jag bara men jag gissar att för en normalfrisk kvinna utgör tvåsamhet med en man en större dödlig risk än vad passiv rökning gör.

Snubblade in i den här tråden via "Just nu" och det här är det första jag läser. Sådana här datingtips kan jag ta till mig :D

Trodde, i min enfald, att det bara skulle vara en massa mjäkiga Familjelivs-aktiga inlägg här, men ack vad jag bedrog mig.

Senast ändrad:
Och läser man hela inlägg och inte bara första meningen så kan det hända att diskussionen blir roligare för alla inblandade.
Och om man håller sig till trådens topic, och inte blajjar ut med massa OT så kan det hända att diskussionen blir roligare för alla som är intresserade av just trådens topic.

Och om man håller sig till trådens topic, och inte blajjar ut med massa OT så kan det hända att diskussionen blir roligare för alla som är intresserade av just trådens topic.
"Blajjar ut"... Varför svarar du ens på mina inlägg om du bara irriterar dig? Tips: låt bli.

Då talar du för dig själv, men får det att låta som att du talar för många andra.

Det beror ju på hur man ser det. Statistik lär visa att kvinnor som är gifta med män har sämre karriär- och löneutveckling samt sämre hälsa än ensamstående kvinnor. (För män är förhållandena de omvända, så män tycks så sett ha råd med förhållanden präglade av könsrollsspel.)

Jag skulle aldrig kunna ha ett vettigt intellektuellt utbyte med en stinkande rökare.

Underligt. Mitt intryck är att folk klarar av att ha ungefär samma sorts diskussioner med mig oavsett om jag stinker stall eller inte.

De män (och för all del kvinnor) som vill spela könsrollsspel med mig, blir väl däremot besvikna oavsett hur jag luktar vid tidpunkten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 709
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 306
Senast: gullviva
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi...
2
Svar
20
· Visningar
1 524
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 338
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka