Jag vet inte, jag. För mig känns det som att om man bygger upp en massa hinder/ställer upp en mycket detaljerad kravlista osv - då handlar det om något annat. Kanske är man skiträdd för närhet så det är bäst att man ställer så många krav att man inte riskerar träffa någon.Suck. det var ett försök att skämta.
Jag vill inte driva det här längre. Det förtjänar inte att synas så noga. Det är bara en känsla och en aversion.
Nej, jag skulle nog inte tycka samtalet blev sämre. Men min erfarenhet av inbitna rökare är att de
1) luktar illa
2) har dålig hälsa och dålig hygien.
Om jag en dag upplever något annat så vore det trevligt. Men ännu har det inte hänt i mitt liv.
Han får inte röka. Han får inte vara tatuerad. Han får inte vara piercad. Han får inte vara kortare än jag och inte vara överviktig. Han får inte bo i småstad, han får inte spela golf, han får inte gilla all inclusive, han får inte käka tacos ...
Det är ju raka motsatsen till det där att man plötsligt upptäcker något intressant hos en person, någon som får en att bli nyfiken på mer. Och när det gäller nätdejting eller att på annat sätt träffas via nätet så borde det vara förödande. Den lovande personen man mailat med och haft SÅ bra samtal med för att så många värderingar stämde - shit, han visade sig ha tatueringar, då gills inte samtalen längre, bye-bye. Obegripligt, måste jag säga.