Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svampplockardejt blir föresten utmärkt för då kan jag använda alla mina två märkeskläder jag har. Mina chevalierbrallor och TreTornstövlar!!!
Undra om jag ska ta knallrosa el ärtgrön regnjacka?
Hoppas det impar![]()
Märkligt. De märkeskläder jag känner till i min garderob kan jag också ha på mig under en och samma svamppromenad.Svampplockardejt blir föresten utmärkt för då kan jag använda alla mina två märkeskläder jag har. Mina chevalierbrallor och TreTornstövlar!!!
Viktigt att vara snygg i skogen. På ICA och krogen är skit sammaMärkligt. De märkeskläder jag känner till i min garderob kan jag också ha på mig under en och samma svamppromenad.
Eller "Karl-Johan"?
Humf.....behöver också ett arbetsnamn på lördagens dejt.
Herr Kantarell?
Mina brukar mestadels hamna i skogen, tillsammans med en eller flera hundar. Om inte annat är det ett bra sätt att kolla fysisk status på kandidaten. :0)Tänk om det blir busväder så det inte blir någon svampplockning, va tusan ska han kallas då
Men stort plus att han vill traska ut i skogen på första dejten!!!
Känns väldigt annorlunda mot fika på caféer, promenader, luncher mm som jag varit på innan.
Ouch. Det låter som en som går hem något för sent från after-workarna, försiktigt tittandes i övergivna glas om nån lämnat lite mer än droppar efter sig. :0oSvampen!!
![]()
Eller "Karl-Johan"?
Om inte Karl Johan duger, kanske hans alias Sten Sopp är tillfyllest?Njaaa, förstår din tanke meeen...ett av de namnen är Mr Nyskitens....så pass![]()
Tänk om det blir busväder så det inte blir någon svampplockning, va tusan ska han kallas då![]()
Äsch då, det är tanken som räknas.
Herr Kantarell är ju ett lysande namn![]()
Han gillar ju svamp så funkar ändåTänk om det blir busväder så det inte blir någon svampplockning, va tusan ska han kallas då
Men stort plus att han vill traska ut i skogen på första dejten!!!
Känns väldigt annorlunda mot fika på caféer, promenader, luncher mm som jag varit på innan.