Mera dejting del.2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kör också en uppdatering:
Ni vet han som jag skulle gå på dejt med i söndags men det blev inställt pga att han blev sjuk?
Och som en del vet så är jag inget fan av att prata en massa i telefon innan dejt.....
Här har det blivit tvärt emot alla mina "idéer".
Han fick ju mitt nummer inför dejten som sen blev inställd. Men han har ringt varje kväll sen dess. Och i kväll ringde jag ist. Det har blivit ett par timmar varje kväll i telefon. Nu har vi bestämd dejt på lördag. Och det blir svampskogen. Hittar vi något snor vi ihop en maträtt ihop. Blir det skitväder får jag ta upp svamp ur frysen.
Han är intressant. Svårt att beskriva utan att säga för mycket.....men han har ett hobby som deltidsjobb som jag sen många år har funnit mycket intressant. Utöver det finns fler beröringspunkter. Den där mentala stimulansen finns där. Hoppas kemin också kan finnas :)

Svampplockardejt blir föresten utmärkt för då kan jag använda alla mina två märkeskläder jag har. Mina chevalierbrallor och TreTornstövlar!!!
Undra om jag ska ta knallrosa el ärtgrön regnjacka?
Hoppas det impar ;)

Svampplockardejt blir föresten utmärkt för då kan jag använda alla mina två märkeskläder jag har. Mina chevalierbrallor och TreTornstövlar!!!
Undra om jag ska ta knallrosa el ärtgrön regnjacka?
Hoppas det impar ;)

Knallrosa. För det är väl älgjakt...?
:laugh:

Kör en uppdatering jag också, har pratat med killen jag skrev om förut varje dag nu via kik. (Han som heter likadant som exet, måste komma på ett arbetsnamn till honom)
Han verkar väldigt trevlig och bra och det är väl tänkt att bli en dejt av det. Vi vet inte när ännu bara, men rätt snart alla fall.
Vi har samma smak på filmer, musik osv. Delar en del intressen och så också. Så det verkar lovande alla fall. :)

Haha Herr Kantarell var ju klockrent :D
Vad ska jag kalla min då?
Han har iof barn, men pappan känns lite märkligt. Låter som man menar min pappa då ju.

Tänk om det blir busväder så det inte blir någon svampplockning, va tusan ska han kallas då :confused:
Men stort plus att han vill traska ut i skogen på första dejten!!!
Känns väldigt annorlunda mot fika på caféer, promenader, luncher mm som jag varit på innan.

Tänk om det blir busväder så det inte blir någon svampplockning, va tusan ska han kallas då :confused:
Känns väldigt annorlunda mot fika på caféer, promenader, luncher mm som jag varit på innan.
Mina brukar mestadels hamna i skogen, tillsammans med en eller flera hundar. Om inte annat är det ett bra sätt att kolla fysisk status på kandidaten. :0)

Ouch. Det låter som en som går hem något för sent från after-workarna, försiktigt tittandes i övergivna glas om nån lämnat lite mer än droppar efter sig. :0o

Hahahaha @Jeffery .....Sten Sopp :rofl:
Nää...Svampen låter ju lite....fel. Du har rätt där. Sorry @Mona .

Om han är ett riktigt bottennapp...får man smita ifrån han i skogen då?
Skoja bara. Vi har ju pratat ett par timmar varje kväll i 6 dagar så smita kommer jag inte behöva.
Ser för ovanlighetens skull fram emot dejt i morgon. Har inte hänt sen jag träffade Mr Dejt för första gången i slutet av April.

Han gillar ju svamp så funkar ändå :p

Hittade ett namn till min, han kommer från Småland så han får heta smålänningen :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 704
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 306
Senast: gullviva
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi...
2
Svar
20
· Visningar
1 518
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 337
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka