Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det skulle inte smaka bättre efter lite förvällning?Herr kantarell. Ingen kemi, några saker jag känner nej för. Finns mycket bra också men inte tillräckligt.
Herr kantarell. Ingen kemi, några saker jag känner nej för. Finns mycket bra också men inte tillräckligt.
Taggsvamp alltså...Herr kantarell. Ingen kemi, några saker jag känner nej för. Finns mycket bra också men inte tillräckligt.
Tyvärr inte i detta fall.Och det skulle inte smaka bättre efter lite förvällning?
Hu. Jag är likadan på den fronten. Jag känner mig obekväm med den typen av närhet från personer jag nyss mött. Oavsett hur trevliga de är. Och rökning har jag också mycket svårt med.Ännu en person som är för på. Ville gärna lägga handen på min arm och sånt och på ryggen när vi var ute och gick. Försökte pussa på halsen vid hejdåkramen. Stannade på tok för länge så jag kände mig störd trots intressanta samtalsämnen.
Rökte dessutom trots att jag skrivit att rökare inte funkar alls för mig. Han erkände att han läst det men "bara" feströkte. Märkte inte av någon fest på dejten![]()
Rökte dessutom trots att jag skrivit att rökare inte funkar alls för mig. Han erkände att han läst det men "bara" feströkte. Märkte inte av någon fest på dejten![]()
Pussa på halsen på första dejten? Jösses. Det låter ju till och med osmakligt. Och noll känsla för andras gränser.Tyvärr inte i detta fall.
Ännu en person som är för på. Ville gärna lägga handen på min arm och sånt och på ryggen när vi var ute och gick. Försökte pussa på halsen vid hejdåkramen. Stannade på tok för länge så jag kände mig störd trots intressanta samtalsämnen.
Rökte dessutom trots att jag skrivit att rökare inte funkar alls för mig. Han erkände att han läst det men "bara" feströkte. Märkte inte av någon fest på dejten
Jag har inte sagt att vi ska ses igen eller nått sådant denna gången![]()
(Nästa grej som inte skulle fungera alls är tatueringar. En man med tatuering skulle jag bli så störd av att det aldrig skulle bli något sex. Jag är i simhallen flera gånger i veckan och män från 20 och upp till 35 är tatuerade hela bunten och det är .....brrrrr)
råd och råd. Ser man det på så vis så....Nu låter du som min exsamboHan hade fått kontakt med en kvinna på ett diskussionsforum för ett par år sedan, men när han fick bilder där hennes armar syntes så bröt han - för att hon var tatuerad. Pappskalle, sa jag, har du råd att vara så kräsen så visst ...
![]()
![]()
Ja fast jag menade honom med att ha råd, inte dig.råd och råd. Ser man det på så vis så....
Men jag föredrar ändå att inte "ta" nån som äcklar mig bara för att jag inte kan få tag i nåt bättre....
Jag är inget fan av rökning, men jag skulle nog inte dissa någon på grund av det om det nu var det enda "felet". Jag har egna laster och beteenden, om den andra ska stå ut med dom så får jag stå ut med lite. Däremot så får ju vederbörande ta normal hänsyn så som att inte röka när jag är i närheten eller så.![]()
![]()
Alltså - rökning är bara så fruktansvärt avtändande. Skulle ALDRIG funka. exet rökte men slutade. Fast började sedan tjuvröka i vedboden (moget)
(Nästa grej som inte skulle fungera alls är tatueringar. En man med tatuering skulle jag bli så störd av att det aldrig skulle bli något sex. Jag är i simhallen flera gånger i veckan och män från 20 och upp till 35 är tatuerade hela bunten och det är .....brrrrr)
Jag räknar nog både rökning och tatueringar till det där med vad man har råd med. Det är så himla få människor man kan leva tillsammans med, att om en tänkbar kandidat visar sig ha den typen av brister, så skulle jag tycka att jag inte hade råd att välja bort hen av sådana skäl.Ja fast jag menade honom med att ha råd, inte dig.
![]()
![]()
Alltså - rökning är bara så fruktansvärt avtändande. Skulle ALDRIG funka. exet rökte men slutade. Fast började sedan tjuvröka i vedboden (moget)
Förbjuda?Jag kan inte ens föreställa mig att vara ihop med någon som trodde att hen hade rätt att förbjuda mig att röka, trots att jag knappt röker alls (kanske 5-10 cigariller om året).
Med tanke på hur få personer jag kan prata med om allting och må bra med i en massa olika situationer, så känns rökning och utseendedetaljer som något att mest ta på köpet, så att säga.
Om jag trodde att jag kunde vara ihop med ungefär vem som helst, skulle jag kanske se annorlunda på saken.