Mera dejting del.2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han gillar ju svamp så funkar ändå :p

Hittade ett namn till min, han kommer från Småland så han får heta smålänningen :p

Att benämna folk utifrån vart de kommer ifrån tycks vara vanligt. Min går fortfarande som engelsmannen i bekantkretsarna.

Jag fick inget namn i början. Nu heter jag "pickle" av någon anledning. Typ spm att bli kallas svampen eller?

Går det dåligt kan du kalla honom för flugsvampen eller stinksopp.
Hoppas verkligen inte att han luktar dåligt :o
Det är en av mina nojor inför att dejta. Tänk om människan är underbar och perfekt, meeeen luktar svett eller har taskig andedräkt eller en röst som får en att vilja vrida sig av skratt eller något annat som man känner att "det här kommer jag aldrig att kunna vänja mig vid":nailbiting:

Fullständigt namn lämnas i morgon!
Hoppas ni får det så här romantiskt och härligt.
mushroom-photography-vyacheslav-mishchenko-5.jpg

Hoppas verkligen inte att han luktar dåligt :o
Det är en av mina nojor inför att dejta. Tänk om människan är underbar och perfekt, meeeen luktar svett eller har taskig andedräkt eller en röst som får en att vilja vrida sig av skratt eller något annat som man känner att "det här kommer jag aldrig att kunna vänja mig vid":nailbiting:

Det där hade jag men en kille en gång! Vi hade en fling från och till i några år, men hur han luktade bara klickade inte hos mig. Absolut inte illa alls... bara inte attraktivt. För mig. :)
Han som person är däremot helt fantastisk så jag kände mig smått förvirrad ett tag.
Nu ska han bli pappa med en fantastisk tjej och han är en av mina absolut bästa vänner ever :love:
(Det är fortfarande så att jag, av hur han doftar, blir helt övertygad om att vi inte är för varandra annat än platoniskt :up: flera år senare. märkligt det där.)

Senast ändrad:
Hoppas ni får det så här romantiskt och härligt.
mushroom-photography-vyacheslav-mishchenko-5.jpg

Haha....vilken härlig bild!!
Tyvärr ösregnar det här och det är klass 2varning för höga flöden och massa småvägar är avstängda så vi bör nog inte ge oss ut på skogsvägarna. Och hunden lär lägga ut sig själv på blocket om jag tvingar ut honom i det här vädret.
Får ta ur mitt svamplager istället. Tror det får bli murklor.........

Murklor har livsmedelsverket kommit på på senare år att de inte duger som matsvampar hur mycket man än torkar och förväller dem. Så han kanske blir lite nervös om du bjuder honom på just det. De ÄR goda, men kanske blir du "Fröken Giftsvamp" i hans bok sedan...

Herr Kantarell låter ju som ett bra namn, med uppenbar potential på att utveckla namnet till något annat om han visar sig vara otrevlig. ;) Och vad kul med hunden och Blocket, den har jag inte hört förut.

Det blev ingen dejt i helgen, det kom annat emellan som kändes viktigare. (En gammal släkting som blivit inlagd på sjukhus, så jag är kattvakt). Jag döper om Todd Terje till kort och gott Norsken i brist på bättre fantasi. ;) Men jag känner att de associationerna det namnet gör honom mer rättvisa än T-T som bara får mig att tänka på DJn TT. Och den här killen är mer fjälltur än techno.

Så nu är han kort och gott Norsken.

Det blev faktiskt ingen dejt för mig heller i helgen då jag insåg att jag hade till klockan 07 imorgon på mig att skriva en uppsats.... Som jag dessutom pluggat microskopiskt mycket till.
Men min tänkta dejt hade varit på jakt (älg!) och dessutom vaken halva natten så han lät faktiskt lite lättad när jag ställde in. Vi ska träffas i veckan i stället. Då jag även lyckats boka in ytterligare en dejt. På torsdag.

Gulliga fikakillen från nu i torsdags messar i princip konstant. Och han är väldigt rolig och underhållande, måste jag säga. :)

Murklor har livsmedelsverket kommit på på senare år att de inte duger som matsvampar hur mycket man än torkar och förväller dem. Så han kanske blir lite nervös om du bjuder honom på just det. De ÄR goda, men kanske blir du "Fröken Giftsvamp" i hans bok sedan...
Toppmurklan behöver inte förvällas eller kasseras då den inte är giftig, det är stenmurkla det varnas för.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 706
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 306
Senast: gullviva
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi...
2
Svar
20
· Visningar
1 520
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 338
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka