Att få bli kallad smålänningen är inte fy skam! /stolt smålänningHan gillar ju svamp så funkar ändå
Hittade ett namn till min, han kommer från Småland så han får heta smålänningen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att få bli kallad smålänningen är inte fy skam! /stolt smålänningHan gillar ju svamp så funkar ändå
Hittade ett namn till min, han kommer från Småland så han får heta smålänningen![]()
Bara det inte visar sig att han är en fena på att hushålla med pengar...Han gillar ju svamp så funkar ändå
Det är bara en skröna!Bara det inte visar sig att han är en fena på att hushålla med pengar...
Han gillar ju svamp så funkar ändå
Jag fick inget namn i början. Nu heter jag "pickle" av någon anledning. Typ spm att bli kallas svampen eller?
Han skär förmodligen lök.Fick ett mail av en okänd kille på hp med texten "Jag gråter nu"
Du kanske borde byta bild?Fick ett mail av en okänd kille på hp med texten "Jag gråter nu"
Vad tror han egentligen att jag ska svara?![]()
Fick ett mail av en okänd kille på hp med texten "Jag gråter nu"
Vad tror han egentligen att jag ska svara?![]()
Går det dåligt kan du kalla honom för flugsvampen eller stinksopp.Humf.....behöver också ett arbetsnamn på lördagens dejt.
Herr Kantarell?
Hoppas verkligen inte att han luktar dåligtGår det dåligt kan du kalla honom för flugsvampen eller stinksopp.
Går det dåligt kan du kalla honom för flugsvampen eller stinksopp.
Hoppas ni får det så här romantiskt och härligt.Fullständigt namn lämnas i morgon!
Hoppas verkligen inte att han luktar dåligt
Det är en av mina nojor inför att dejta. Tänk om människan är underbar och perfekt, meeeen luktar svett eller har taskig andedräkt eller en röst som får en att vilja vrida sig av skratt eller något annat som man känner att "det här kommer jag aldrig att kunna vänja mig vid"![]()
Hoppas ni får det så här romantiskt och härligt.
![]()
Toppmurklan behöver inte förvällas eller kasseras då den inte är giftig, det är stenmurkla det varnas för.Murklor har livsmedelsverket kommit på på senare år att de inte duger som matsvampar hur mycket man än torkar och förväller dem. Så han kanske blir lite nervös om du bjuder honom på just det. De ÄR goda, men kanske blir du "Fröken Giftsvamp" i hans bok sedan...