Mera dejting del.2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vad är det jag drar åt mig?
Fick ett mail från en karl som först kortfattat skrev vad han gillade med min presentation och vad han tyckte vi var lika i. So far so good.
Meeen......sen avslutade han med "jag tror att du är den personen som kan få mitt hjärta att slå snabbare och känner att dig skulle jag vilja dejta seriöst. Kram kram ....och så det där jäkla namnet som förföljer mig!!!

:arghh:

Söndagsdejten fortsätter skicka sina uppsattser...förlåt...meddelanden. Jag tar lång tid på mig att svara och svarar rätt kortfattat. Han har iaf tonat ner mängden meddelanden och gulligull.

Nej fy vad respektlöst :(
Ja gud va vidrigt!!!

Sonens pappa reggade sig på någon sajt när vi var sambos. Och träffade någon. Det pågick av och till i 3 år innan jag fick reda på det. Hon "skvallrade" för mig.

Så jepp...jag har en å annan tenntackel ute när jag surfar runt på HP.
Och därför dizzar jag de utan bild. Våga visa dig!

Ja gud va vidrigt!!!

Sonens pappa reggade sig på någon sajt när vi var sambos. Och träffade någon. Det pågick av och till i 3 år innan jag fick reda på det. Hon "skvallrade" för mig.

Så jepp...jag har en å annan tenntackel ute när jag surfar runt på HP.
Och därför dizzar jag de utan bild. Våga visa dig!
Fy vad dåligt gjort :mad:
Exet hade konto på mp i början när vi var ihop, men tog bort det sedan

Fy vad dåligt gjort :mad:
Exet hade konto på mp i början när vi var ihop, men tog bort det sedan
Vi hade varit ihop i 7 år och hade barn, hus och företag :meh:
Företaget blev hans förkläde.....
Det hann att bli nästan 11 år innan jag fick veta.

Trots allt så har jag och exet en väldigt bra relation idag och ett problemfritt samarbete runt sonen. Vi har båda gått vidare och jag tycker inte att detta har påverkat mig mer än att jag väljer att dejta mer långsamt än en del andra och jag kanske lyssnar mer på magkänslan :)

Vad är du själv för stjärntecken @Mona? Jag är vattuman och hittade mest jungfruar...som ska vara mismatch med vattuman och därför hoppade jag över dem. Nu råkar det ju sig så att 52:an är jungfru...men honom träffad jag ju irl (och därför inte det första jag kollade) och än så länge funkar det jättefint :love:

Jag är vattuman och jag har också råkat ut för nästan enbart vattumän mystiskt nog. Och vi ska ju inte passa ihop. Exet och jag skulle inte heller passa ihop, han skorpion...Och enligt den kinesiska teckenvärlden passade vi inte heller ihop, orm och råtta... suck

Vad tycker ni om en dejt som nu är 10 min sen?
Står och väntar på den kristna dejten och jag fryser. Om 10 min går jag....

Stort skratt och jag minns min första dejt med min sambo sedan mer än 20 år...

Han och jag skulle på bio, det var dagen innan nyårsafton. Jag hade lämnat döttrarna med mina föräldrar och jag hade verkligen ingen lust att T skulle plinga på fråga efter mig och sen skulle mina föräldrar avlida av nyfikenhet. Så jag gick ut och väntade och väntade och väntade i en och en halv timme väntade jag i typ 15 minus. Detta var innan mobiltelefonernas tid. Och man kan ju säga som så att jag har i allafall aldrig blivit överraskad av hans tidsoptimism

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 664
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi...
2
Svar
20
· Visningar
1 490
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 314
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31