Bättre det än att leka doktor.Och på nästa dejt ska vi leka mamma, pappa, barn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bättre det än att leka doktor.Och på nästa dejt ska vi leka mamma, pappa, barn![]()
Är det inte helt ointressant "hur den andra vill ha det"??? Man bör vara sig själv för att förhållandet ska funka i längden, för spelar du ett spel för att fånga någon, kommer troligtvis ditt rätta jag fram så småningom och då kan du med stor sannolikhet bli dissad eftersom den du är på riktigt är inte sådan som var sökt efter.Det är svårt att veta exakt hur den andre vill ha en kontakt initialt i en nätdejting.
Att bygga den på tidigare erfarenheter är totalt vanskligt, eftersom alla nätdejtare är olika individer, och beroende på ditten och datten i deras bagage vill den ene ha si, den andre så - och hela skalan finns hela tiden.
Jag har säkerligen bränt potentiella partners genom att inte vara så på som de hade önskat (vad jag gissar är mitt normalläge) - samtidigt som jag möjligtvis gjort tvärtom också. Det har jag tvingat mig att se som lärpengar.
Så att man inte inledningsvis är så kalibrerade ska man kanske inte oroa sig för mycket för.
Men om den andre inte använder någon fingertoppskänsla för att landa in i vad båda känner sig bekväma med, kan man ju anta att en icke-fingertoppskänsla också kommer gälla andra saker i ett kommande förhållande.
Och lyssnar denne inte ens på direkta påpekanden om att coola ned nu va? så minskar väl hoppet ytterligare.
Är det inte helt ointressant "hur den andra vill ha det"??? Man bör vara sig själv för att förhållandet ska funka i längden, för spelar du ett spel för att fånga någon, kommer troligtvis ditt rätta jag fram så småningom och då kan du med stor sannolikhet bli dissad eftersom den du är på riktigt är inte sådan som var sökt efter.
Nej, det är verkligen inte helt ointressant "hur den andra vill ha det".Är det inte helt ointressant "hur den andra vill ha det"??? Man bör vara sig själv för att förhållandet ska funka i längden, för spelar du ett spel för att fånga någon, kommer troligtvis ditt rätta jag fram så småningom och då kan du med stor sannolikhet bli dissad eftersom den du är på riktigt är inte sådan som var sökt efter.
Jag kanske är lat eller nåt men det grundläggande samspelet ska bara finnas där naturligt.
Det är klart att det är bingo om det finns med en gång.Jag kanske är lat eller nåt men det grundläggande samspelet ska bara finnas där naturligt. Det är väl då man är en "match"?
Sen får man ju alltid jobba på en del grejer med tiden.
@Jeffery fast jag tycker man vet på en gång om det kommer att funka eller inte, sånt känner man ju av rätt fort om man har tentaklerna ute. Jag hade aldrig kommit till någon tredje dejt med någon om jag haft taskiga dejter innan, utan då hade jag letat efter något annat. Jag är så krass att jag tycker att antingen funkar det direkt eller inte alls, det är min erfarenhet i alla fall. Det gäller alla relationer tycker jag, inte bara kärleksförhållanden.
Tror också man känner direkt om det är värt att satsa på eller ej. Personkemin lär ju finnas där, annars funkar det inte.
Började snacka med en kille som verkade bra först, nu har han skrivit fem inlägg om hur hemsk hans ex är, precis varför det tog slit och hur otroligt synd det är om honom. Han blev lämnad i fredags så han måste ju ha blivit medlem på hp omgående. Jag skrev till honom i lördags.
Snacka om att bara vara ute efter en som ska ersätta exet.![]()
VerkligenDiss på den.
Det är klart att det är bingo om det finns med en gång.
Men om det grundläggande samspelet finns först efter tre dejter, så är det väl ingen större katastrof - framför allt om man jämför de båda sceniariona efter ett års förhållande..?
Tror också man känner direkt om det är värt att satsa på eller ej. Personkemin lär ju finnas där, annars funkar det inte.
Började snacka med en kille som verkade bra först, nu har han skrivit fem inlägg om hur hemsk hans ex är, precis varför det tog slit och hur otroligt synd det är om honom. Han blev lämnad i fredags så han måste ju ha blivit medlem på hp omgående. Jag skrev till honom i lördags.
Snacka om att bara vara ute efter en som ska ersätta exet.![]()
Ja helt klartDet där som vi tagit upp förut...att många reggar sig i fel läge i livet. Och av fel anledning. Ännu en som tror att en ljuvlig ängel ska dimpa ner i knät på honom och göra honom lycklig igen.
Näpp....de ska vara klara med ex och gammalt bagage!!