Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har märkt något konstigt: nästan alla profiler jag tittar på är födda i vattumannens tecken. Är det en slump, eller dras jag omedvetet till vattumän eller är dom "överrepresenterade" bland singlarna?
Många frågor...
Vad är du själv för stjärntecken @Mona? Jag är vattuman och hittade mest jungfruar...som ska vara mismatch med vattuman och därför hoppade jag över dem. Nu råkar det ju sig så att 52:an är jungfru...men honom träffad jag ju irl (och därför inte det första jag kollade) och än så länge funkar det jättefint![]()
Det låter verkligen obehagligt att han är så på efter en dejt! Jag hade nog dragit mig ur illa kvickt.Och jag har ändå berättat för honom om stalkingen. Vi kom att prata en hel del om olika dejtingbeteende igår så han vet att någon har "jagat" mig på sms och telefon. Det är känns för ivrigt för mig.
Jag har svarat med korta sms tillbaka. det sista har jag inte svarat på ännu. Det kom för en timme sen. Får se om han kan kyla ner sig lite![]()
Om han nu inte begriper att han gör fel - hur ska han fatta om du inget säger?Och jag har ändå berättat för honom om stalkingen. Vi kom att prata en hel del om olika dejtingbeteende igår så han vet att någon har "jagat" mig på sms och telefon. Det är känns för ivrigt för mig.
Jag har svarat med korta sms tillbaka. det sista har jag inte svarat på ännu. Det kom för en timme sen. Får se om han kan kyla ner sig lite![]()
Ratar du alltså folk pga deras stjärntecken?Jag är vattuman och hittade mest jungfruar...som ska vara mismatch med vattuman och därför hoppade jag över dem.
Om han nu inte begriper att han gör fel - hur ska han fatta om du inget säger?
Säg åt honom att kyla ner sig istället för att vänta på att han ska göra det.
Han kanske tror att det är attraktivt att vara på? (jo, det finns så många djur i vår herres hage så folk kan inbilla sig de mest udda saker...)
Fast vill @Voff dejta någon som hon måste upplysa om hur han ska bete sig för att inte vara obehagligt på? Vill man dejta någon som inte förstår själv att man måste känna efter lite för att se om den andra är intresserad och att man inte bara kan köra på för att man själv är helt till sig? Vill man ens dejta nån som blir så extremt på efter en jädra dejt?Om han nu inte begriper att han gör fel - hur ska han fatta om du inget säger?
Säg åt honom att kyla ner sig istället för att vänta på att han ska göra det.
Han kanske tror att det är attraktivt att vara på? (jo, det finns så många djur i vår herres hage så folk kan inbilla sig de mest udda saker...)
Fast vill @Voff dejta någon som hon måste upplysa om hur han ska bete sig för att inte vara obehagligt på? Vill man dejta någon som inte förstår själv att man måste känna efter lite för att se om den andra är intresserad och att man inte bara kan köra på för att man själv är helt till sig? Vill man ens dejta nån som blir så extremt på efter en jädra dejt?
Jag tror absolut på att man ska säga vad man tycker och tänker men jag vill då inte fortsätta träffa nån som är helt utan känsla men som lyckas "bete sig" för att jag bett hen om det. Jag tror väldigt lite på att uppfostra den man träffar.
Hade jag kommit en bit in i ett dejtande och väldigt mycket stämde och känslor hade börjat komma så hade jag inte varit främmande för att lyfta fram ett problem.
Men nu....efter EN dejt på 2½ timme......