Det beror på om man bytt telefonnummer.Vad tycker ni om en dejt som nu är 10 min sen?
Står och väntar på den kristna dejten och jag fryser. Om 10 min går jag....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror på om man bytt telefonnummer.Vad tycker ni om en dejt som nu är 10 min sen?
Vad tycker ni om en dejt som nu är 10 min sen?
Jag vet att det inte är lätt det här sökandet efter kärleken.ja prata med allt å alla har jag inge bekymmer med iallafall... men resten
nähä.. dags för söndagsfrukost här i us
/s
All Hail för det inlägget!Jag vet att det inte är lätt
Men iom Voff inte svarat på 10 min eller mer så antar iallafall jag att dejten kom![]()
Vad tycker ni om en dejt som nu är 10 min sen?
Men seriöst, 10 minuter? Du är sannerligen stenhård i dina krav
Kan förresten tillägga att jag är tidstaliban och HATAR sena ankomster. Men 10 minuter EN gång hade jag inte ens funderat över. Men jag gissar att det nu istället kommer att bryta ut en livlig diskussion om att han nog inte är tillräckligt intresserad![]()
Om vi inte bytt nummer så hade jag väntat i alla fall 25-30 min innan jag gav upp och gick. Vad jag sen hade tyckt beror helt på anledning och attityd till förseningen.
(Dök han upp?)
Ok, hade du haft med en smiley så hade jag kanske inte tolkat det fullt lika mycket som att du redan hade fört upp förseningen som en minuspost på hans konto. Trots att jag är tidstaliban så hade jag nog inte ens börjat reagera efter bara 10 minuter. Det finns så mycket som kan orsaka förseningar.Vadå krav? Och det skulle varit med en smily i mitt inlägg men den kom inte med pga kalla fingrar på tuschskärmen. Kanske det uppfattats lite lättsammare då
Men precis som du så är jag en tidstaliban så det ger inget vidare första intryck på mig att få stå och vänta i 15 min som jag fick göra när personen kan ringa.
Och jag skrev att jag skulle vänta 10 min till så att ge någon 20 min på sig att dyka upp eller höra av sig tycker jag är okej.
Blev ingen livlig diskussion men han bad om ursäkt![]()
Ok, hade du haft med en smiley så hade jag kanske inte tolkat det fullt lika mycket som att du redan hade fört upp förseningen som en minuspost på hans konto. Trots att jag är tidstaliban så hade jag nog inte ens börjat reagera efter bara 10 minuter. Det finns så mycket som kan orsaka förseningar.
En gång är ingen gång, två gånger är en vanaVad tycker ni om en dejt som nu är 10 min sen?
Uj uj...fick ett väldigt....uppskattande sms från dejten. Jag var tydligen jättetrevlig, lätt att prata med och sååå mysig. Sen bad han om ursäkt för om han sa detta redan nu men han tyckte jag var skitsnyggoch så påtalade han igen att han gärna ville träffa mig när helst jag hade möjlighet.
Nu har jag sonen denna veckan. Det känns bra. Jag behöver smälta lite intryck även om de alla var trevliga.
(han luktade väldigt gott!!)
Oja... det ordnar sig säkert.. bara man får lite träning å kanske lyckas säga rätt saker nån gång så nån kanske blir lite nyfiken på vem man ärEller att hon blev kidnappad och mobilen beslagtagen!
Jag vet att det inte är lätt det här sökandet efter kärleken.Men hur beter du dig då om du är genuint intresserad av någon? Vågar du visa det på något sätt, eller förhåller du dig bara hövligt och trevligt till personen i fråga och hoppas att det skall märkas ändå? Om man bara utstrålar "neutralitet" så skall det vara en väldigt sugen person "på andra sidan" för att du skall få napp. Den fällan har jag hamnat i ibland, och då har ju personen i fråga inte en chans att begripa att det finns en öppning så att säga. Och går man ut för hårt så skrämmer man ofta bort folk.
Passa dig också för att flörta i text med någon du inte känner, det är så lätt att det blir platt fall och "fel" tycker jag. Och får du aldrig något napp på att ses på datingsidorna så kanske du också behöver tänka lite bredare i din sökning där, och tänka igenom hur du väljer ut dem, och vad du skriver till dem. Jag skulle hellre gå på dejt med någon som visar att han läst min presentation och uppskattar att vi har gemensamma intressen och värderingar, och säger att han vill träffas lite förutsättningslöst för att se hur jag är i verkligheten och känna om det finns någon kemi än någon som skriver att jag är vacker och att han får fjärilar i magen av att titta på mig på bild. Stor skillnad för mig.
Som jag sagt förut "If you always do what you always did, you will always get what you always got"
Ibland skall det till en förändring inifrån för att man skall komma någon vart och bryta invanda mönster. Som i ditt och mitt fall: det som gör att vi fortsätter att vara singlar fast att vi är hyggliga och trevliga människor.
Åtminstone vad det gäller mig så är jag ganska säker på att problemet mer kommer från mig än från "andra sidan", att jag ofta varit dålig på att visa vad jag känner och för osäker på att jag duger för att våga öppna upp och visa att jag är intresserad och liksom gett upp innan jag ens provat. Så fungerar inte strategin får man byta. Jag har rotat en massa i mitt eget huvud och blivit medveten om mina hjärnspöken och analyserat hur jag uppfattas och varför. Väldigt lärorikt att försöka se sig själv med andras ögon ibland. Istället för att gång på gång upprepa att man inte har någon framgång som potentiell partner så kan man ju försöka tänka positivt och intala sig själv att det skall ordna sig. Den mentala biten är viktig för både självbild och utstrålning.