Mera dejting del.2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är inne på Voff´s linje angående köttmarknad.

Dom som har profiltexter som är intressanta är antingen för gamla, för unga, bor för långt bort, har för små barn eller tilltalar helt enkelt inte utseendemässigt.
Och dom som har en tilltalande profilbild har ingen profiltext eller också har dom skrivit något som får en baxna. Nä, usch vad trist det känns....

Håller med, det är jättetrist.
De som verkar bra slutar höra av sig efter ett tag,
Funderar på att lägga ner hela alltet ett tag.

Jag har märkt något konstigt: nästan alla profiler jag tittar på är födda i vattumannens tecken. Är det en slump, eller dras jag omedvetet till vattumän eller är dom "överrepresenterade" bland singlarna?
Många frågor...

Jag har dejt i morgon kl 15.00 med han som hade fyllt i "kristen".
Vi har väldigt lika intressen (skog, natur, hund, jakt) har dock inte kollat av ännu hur allvarlig den här kristna biten är ännu.
Dock är jag lite orolig för han känns rätt hypad om det här med dejten. Han kanske bara är nervös men jag backar tyvärr lätt när någon känns för tjohooo.... vill helre att sånt växer fram.

Jag har dejt i morgon kl 15.00 med han som hade fyllt i "kristen".
Vi har väldigt lika intressen (skog, natur, hund, jakt) har dock inte kollat av ännu hur allvarlig den här kristna biten är ännu.
Dock är jag lite orolig för han känns rätt hypad om det här med dejten. Han kanske bara är nervös men jag backar tyvärr lätt när någon känns för tjohooo.... vill helre att sånt växer fram.
Spännande :)

Säger nog bara som det är...att jag såg att han har fyllt i kristen och så får jag väl fråga om han är troende :)

Håller med, det är jättetrist.
De som verkar bra slutar höra av sig efter ett tag,
Funderar på att lägga ner hela alltet ett tag.
Fast du behöver inte lägga ner dejtandet, bara förväntningarna. Se på det lite "lättsammare", att om du träffar någon bra är det en bonus.

Kom på för en stund sen att jag hade noll koll på vad morgondagens dejt heter!! Vet att han nämnt det i något mail men jag har skrivit med 5-6 stycken sista veckan och helt blandat ihop/glömt bort.
Fick sätta mig och läsa igenom mailen från början. Tack och lov hittade jag det i tredje mailet. Hade varit pinsamt att gå på en dejt och inte veta karls namn. :o:angel:

Nu hette han det som jag lovat mina vänner att absolut inte dejta fler av. Samma namn som sonens far, Mr Dejt och Mr Snyggo.
Jag måste hitta nya namn...........

Fast du behöver inte lägga ner dejtandet, bara förväntningarna. Se på det lite "lättsammare", att om du träffar någon bra är det en bonus.
Ja precis! Och dessutom, @Mirre , tror jag att det är bra att inte dra på så stora växlar. Redan när du träffat kille nr 1 bara två gånger så talade du redan om hur bra kille han är - detta utan att egentligen känna honom särskilt väl alls. Jag förstår att man blir pepp och tycker att det är spännande men för min del skulle jag vilja vara lite mer chill kring det hela, lite mer laidback, så pass att om en kille jag bara pratat med litegrann inte ringer upp så är det inte en big deal, och absolut ingenting som får mig att vilja lägga ner dejtingen (muskelkillen). Jag säger inte så för att vara taskig utan det är bara ett ärligt råd: försök ta ett steg tillbaka, investera inte så mycket känslor baserat på så lite och ta det lite lugnare.

Jag har samma problem. Jag har dejtat hur många Danielar som helst.

hahaha
Tror det här namnet stalkar mig :laugh:

Men vill jag inte träffa den här dejten mer så kan jag ju alltid skylla på mina vänner som förbjuder mig att dejta män vid detta namn.

Nä, nu måste jag få spy ur mig lite frustration - VAFAN är det för fel på dom som utan vare sig profiltext eller bild mailar och tror att man ska vara intresserad av en dejt när dom inte ens i mailet kan lyckas komma med något som gör en lite intresserad?!?

När jag påpekade nu för den sista i raden som gjorde så, att det verkligen inte finns något som väcker mitt intresse fick jag till svar

"jag har inget foto just nu,annars 183 85kg och ljus,men ring gärna nu 073-xxxxxx"

:banghead:

Nä, nu måste jag få spy ur mig lite frustration - VAFAN är det för fel på dom som utan vare sig profiltext eller bild mailar och tror att man ska vara intresserad av en dejt när dom inte ens i mailet kan lyckas komma med något som gör en lite intresserad?!?

När jag påpekade nu för den sista i raden som gjorde så, att det verkligen inte finns något som väcker mitt intresse fick jag till svar

"jag har inget foto just nu,annars 183 85kg och ljus,men ring gärna nu 073-xxxxxx"

:banghead:
Det undrar jag också, skriv lite om er själva alla fall liksom. Eller de som har flera bilder och inte ett ord i presentationen. Vad är tanken då, att de är så gudasnygga att de inte behöver skriva nåt?

Det undrar jag också, skriv lite om er själva alla fall liksom. Eller de som har flera bilder och inte ett ord i presentationen. Vad är tanken då, att de är så gudasnygga att de inte behöver skriva nåt?

Ja, det är högst besynnerligt. Om man inte orkar presentera sig i profilen men gör sig besväret med att skicka ett mail - kan man inte åtminstone bemöda sig med att göra en presentation i mailet då?

För att inte tala om alla som bara kollar bilder och skiter högaktningsfullt i vad jag har skrivit i min profiltext.
Nej, jag är inte intresserad av att kn*ulla runt, nej jag är inte intresserad av gifta män, nej jag är faktiskt inte intresserad av 20-åringar.
*suck*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 653
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi...
2
Svar
20
· Visningar
1 484
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 314
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Valp 2025