Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis, mycket märkligt.Ja, det är högst besynnerligt. Om man inte orkar presentera sig i profilen men gör sig besväret med att skicka ett mail - kan man inte åtminstone bemöda sig med att göra en presentation i mailet då?
För att inte tala om alla som bara kollar bilder och skiter högaktningsfullt i vad jag har skrivit i min profiltext.
Nej, jag är inte intresserad av att kn*ulla runt, nej jag är inte intresserad av gifta män, nej jag är faktiskt inte intresserad av 20-åringar.
*suck*
Nä, nu måste jag få spy ur mig lite frustration - VAFAN är det för fel på dom som utan vare sig profiltext eller bild mailar och tror att man ska vara intresserad av en dejt när dom inte ens i mailet kan lyckas komma med något som gör en lite intresserad?!?
När jag påpekade nu för den sista i raden som gjorde så, att det verkligen inte finns något som väcker mitt intresse fick jag till svar
"jag har inget foto just nu,annars 183 85kg och ljus,men ring gärna nu 073-xxxxxx"
![]()
Jag menar mitt IRL namn![]()
Och på tal om namn så heter alla jag blir intresserad av samma som min exman.
Men nu har jag lyckats hitta två (!) med andra namn. Är det ett sign, månne?![]()
Men det är praktiskt att köra på samma namn om och om igen. Man säger sällan fel![]()
Det är verkligen sant. För det finns inget värre än att råka säga fel namn.
Jag sprang förbi en killes profil som jag känner när jag var i nätdejtingträsket. Det är en toppenkille på alla sätt och vis, riktigt snygg t o m. Men hans presentation var inte mycket att hänga i granen. Dålig bild och tunn, felstavad presentation. Varje gång såna dissas här så tänker jag på vilka guldkorn vi går miste om bara för att de inte har förmåga att "tränga igenom rutan".Det undrar jag också, skriv lite om er själva alla fall liksom. Eller de som har flera bilder och inte ett ord i presentationen. Vad är tanken då, att de är så gudasnygga att de inte behöver skriva nåt?
Jag sprang förbi en killes profil som jag känner när jag var i nätdejtingträsket. Det är en toppenkille på alla sätt och vis, riktigt snygg t o m. Men hans presentation var inte mycket att hänga i granen. Dålig bild och tunn, felstavad presentation. Varje gång såna dissas här så tänker jag på vilka guldkorn vi går miste om bara för att de inte har förmåga att "tränga igenom rutan".
Det är jättesynd, kan ju vara jättebra killar men som låter skittråkiga för att de skriver så tunna presentationer.Ja, det där är bra tragiskt. Och så finns det fullkomliga skitstövlar som lyckas väldigt väl bara för att dom är duktiga på att "sälja in sig".
hmm.. då är jag ju ingen skitstövel iallafall
/s
Men seriöst, 10 minuter? Du är sannerligen stenhård i dina kravVad tycker ni om en dejt som nu är 10 min sen?
Står och väntar på den kristna dejten. Om 10 min går jag....