Låter ju lovandeSom fisk borde jag söka mig en annan fisk,
om jag ska tro på det här:
http://blogg.veckorevyn.com/astrobl...sastro-en-fisk-en-fisk-speciellt-spirituellt/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter ju lovandeSom fisk borde jag söka mig en annan fisk,
http://blogg.veckorevyn.com/astrobl...sastro-en-fisk-en-fisk-speciellt-spirituellt/
Vädur om han är född i slutet![]()
Som fisk borde jag söka mig en annan fisk,
men hu..Det värsta exemplet på det finns i min bekantskapskrets. En man som reggade sig på MP innan hans fru ens var begravd.![]()
Söndagsdejten fortsätter skicka sina uppsattser...förlåt...meddelanden. Jag tar lång tid på mig att svara och svarar rätt kortfattat. Han har iaf tonat ner mängden meddelanden och gulligull.
Men tror du inte att det är för att de inte fyllt i sitt korrekta födelsedatum så hamnar de per automatik på vattuman eftersom det är i januari? Jag fyllde iallfall inte i mina korrekta födelsedata när jag fyllde i min profil och jag kommer inte ihåg att jag fyllde i mitt stjärntecken heller.Jag hoppas att ens personlighet mer beror på anlag och socialt arv, än vilken tid på året man är född.
Och att det är någon slags slump att jag råkar "dras" till vattumän på nätet.
Men tror du inte att det är för att de inte fyllt i sitt korrekta födelsedatum så hamnar de per automatik på vattuman eftersom det är i januari? Jag fyllde iallfall inte i mina korrekta födelsedata när jag fyllde i min profil och jag kommer inte ihåg att jag fyllde i mitt stjärntecken heller.
Fast borde det inte bli 1 Januari om man inte fyller i något? Och 1 Januari är man inte vattuman.Men tror du inte att det är för att de inte fyllt i sitt korrekta födelsedatum så hamnar de per automatik på vattuman eftersom det är i januari? Jag fyllde iallfall inte i mina korrekta födelsedata när jag fyllde i min profil och jag kommer inte ihåg att jag fyllde i mitt stjärntecken heller.
Ursäkta att jag är flera dagar efter men ... Är det inte schystast att bara säga tack men nej tack nu?
Han låter urjobbig. Det som jag alltid haft svårt för med såna personer att de ju inte ser MIG. De vrider på kärlekskranen bara de får minsta vittring på ett objekt, det spelar ingen roll vilken kvinna det är, de vrider på max oavsett för det är så de tror att man gör. Mycket liten trovärdighet i det.
Det här är på intet vis min hemmaplan men - låter det inte vettigt med just en sådan fika, och att du då förklarar att det inte riktigt klickat för dig, utan att gå in på varför? Om du går in i detalj på hans uppsatser osv så tror jag att han kan bli besvärlig. Jag anar en lynnig person under den där entusiastiska uppvaktningen.Jag ska kväva detta. Absolut.
Själva dejten var ju helt normal och trevlig. Och när vi skildes åt bestämde vi att vi skulle ses igen. Fanns ju ingen anledning DÅ att inte göra det.
Det är ju efter dejten som han går helt bananas. Och nu har jag ju dumt nog sagt att jag vill gå på en dejt till
(ska aldrig lova det PÅ en dejt någon mer gång)
I morse skickade han åter igen en uppsatts. Där rabblade han upp ett gäng datum som han tyckte passade bra för dejt nr två och då ville han gå ut och äta trerätters
Jag svarade bara kort att inget av de datumen passade mig. Föreslog ist att vi kunde ta en enklare fika nere i stan en vanlig vardag. Känner att då har jag inte tokdizzat honom och jag har två möten i ryggen att hänvisa till att det inte har klickat för mig.
Fortsätter han ändå tjata på om en mastodontdejt med middag och skit får jag väl känna mig elak och säga att detta är för mycket för mig.
Det här är på intet vis min hemmaplan men - låter det inte vettigt med just en sådan fika, och att du då förklarar att det inte riktigt klickat för dig, utan att gå in på varför? Om du går in i detalj på hans uppsatser osv så tror jag att han kan bli besvärlig. Jag anar en lynnig person under den där entusiastiska uppvaktningen.
Jag hade nog inte ens fikat, förresten, utan bara förklarat via sms eller annat att det inte kändes rätt för mig men lycka till i fortsättningen. Punkt. Det är ju ändå bra mycket artigare än det som flera beskrivit i tråden, killar som verkat vara med men som plötsligt bara slutar höra av sig.
Nä, "du är för på och hyper" tjänar nog inget till, risken finns att han på stört försöker ändra sig för att passa dig och då riskerar det bara bli kramp av alltihop. Eller så blir han otrevlig, som jag var inne på innan.Men jag har ju redan sagt att det kändes bra. Det gjorde jag ju på dejten. Låter det inte konstigt att jag har ändrat det intrycket utan att ha träffat eller pratat mer med honom?
Det är ju inte ovanligt att man går på några dejter för att hitta klicket. Det är väl mest för att jag inte vill känna mig som en röv mot honom som har så stora förväntningar, med att kunna ge honom en snäll förklaring till varför jag inte vill fortsätta ses. Att säga sanningen "Du är för på och hyper" känns taskigt
Jag uppmuntrar honom inte på något vis med meddelanden. Svarar bara kort på de han skickar....efter ett antal timmar. Så det finns ju egentligen ingenting att "klicka" på för vi har ingen konversation. Det är en monolog från hans sida.
Nä, "du är för på och hyper" tjänar nog inget till, risken finns att han på stört försöker ändra sig för att passa dig och då riskerar det bara bli kramp av alltihop. Eller så blir han otrevlig, som jag var inne på innan.
Jag hade nog inte varit rädd för att svänga till med att när jag tänkte efter lite så kändes det inte så rätt som jag först trott. Typ.
Det kan också vara så att han föll pladask för Voff. Ibland händer det faktiskt, och då känns alla klichéer rätt. Har upplevt det en gång, vi båda klickade på alla plan och vi sade det man inte säger förrän efter ett tag. Men det var så. Jag älskade allt jag sett dittills. Det var som en film. Sedan hände det andra saker, men det ändrade inte min uppfattning om hans person utan det var rätt. Men någon annan hade nog tyckt vi var galna.Ursäkta att jag är flera dagar efter men ... Är det inte schystast att bara säga tack men nej tack nu?
Han låter urjobbig. Det som jag alltid haft svårt för med såna personer att de ju inte ser MIG. De vrider på kärlekskranen bara de får minsta vittring på ett objekt, det spelar ingen roll vilken kvinna det är, de vrider på max oavsett för det är så de tror att man gör. Mycket liten trovärdighet i det.
Jag tror att det där kan funka om det är ömsesidigt, som för er. Men Voff känner ju t o m själv att hon inte gett så mycket av sig själv så att det motsvarar hans störtförälskelse, eller vad man nu ska kalla det. Det låter alltså inte som om han fallit för just henne, utan för möjligheten till en förälskelse.Det kan också vara så att han föll pladask för Voff. Ibland händer det faktiskt, och då känns alla klichéer rätt. Har upplevt det en gång, vi båda klickade på alla plan och vi sade det man inte säger förrän efter ett tag. Men det var så. Jag älskade allt jag sett dittills. Det var som en film. Sedan hände det andra saker, men det ändrade inte min uppfattning om hans person utan det var rätt. Men någon annan hade nog tyckt vi var galna.
Men, Voffs dejt får ju inte den responsen jag fick. Utan den är man lite galen som fortsätter med ömhetsbetygelser.![]()
Också ett bra svar. Tack.
Och du har rätt i att han kanske försöker ändra på sig om jag säger ifrån. Sånt är ju värdelöst!
Men, Voffs dejt får ju inte den responsen jag fick. Utan den är man lite galen som fortsätter med ömhetsbetygelser.![]()