Mera dejting del.2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis! Ömsesidig passion är roligt, även om det inte finns så mycket kvar att gå på när den klingar av (vilket ju också händer). Men i Voffs fall finns ju ingen ömsesidighet.
Nej precis. :)
Min tanke med mitt inlägg var att förklara att killen inte nödvändigtvis är en stalker elle kontrollfreak eller ens svartsjuk (men givetvis möjligt det också).
Det kan vara så att han blev handlöst förälskad och/eller önskar så intensivt att ha ett förhållande att han blir kär i kärleken. Sådana män mötte jag ett antal när jag nätdejtade. Det kändes som om de redan levde ett samboliv, det var bara sambon som saknades och de blev överlyckliga över att ha funnit en möjlig statist i sin kärleksfilm.
Min känsla blev ju som Voff förstås, att det kändes som om det räckte med en kvinnlig varelse bara så var scenen komplett. Det behövde inte vara just jag.

Jag håller med er andra dock, jag ser inte vitsen med en andra träff om det inte fanns pirr. En andra dejt kommer inte utröna huruvida killen vill ha en tjej eller just Voff.

Fick meddelande från en på hp "Wow, me like! Nära och bra, har du kik" Ingen bild eller så såklart, dessutom står det en bostadsort på hans profil och han skrev en annan i mailet. :grin: Får en stark känsla av att han inte är singel och inte vill bli upptäckt sas

Kunde inte låta bli och svara och fråga efter bild och varför han skrivit olika bostadsorter :p
Två svar på det lilla jag skrev, tre gånger lyckades han klämma in frågan om jag hade kik med x antal smileys. O_o Desperat javisst.
Han hade visst flyttat och hade bild på kik. Yeah right :grin: svarade bara att jag inte har det (fast det har jag)

Två svar på det lilla jag skrev, tre gånger lyckades han klämma in frågan om jag hade kik med x antal smileys. O_o Desperat javisst.
Han hade visst flyttat och hade bild på kik. Yeah right :grin: svarade bara att jag inte har det (fast det har jag)
OT men apropå smileys - vet du om att du knappt skrivit ett enda inlägg i den här tråden utan :p?

Ett hårt jobb att gnälla men någon måste göra det ;)

Jo jag vet, men en-två smileys efter varje ord nästan var lite extremt.

Tycker den här dagen går så sakta, vill ha fredag nu ju :p
Sitta i hästkillens mysiga lilla stuga och glo på film hela kvällen.

De där typerna är de allra värsta. Sååå blääää :yuck:

Jo jag vet, men en-två smileys efter varje ord nästan var lite extremt.

Tycker den här dagen går så sakta, vill ha fredag nu ju :p
Sitta i hästkillens mysiga lilla stuga och glo på film hela kvällen.

Fast poängen var då att du själv gödslar med :p.

Tänkte bara säga det ifall du inte var medveten om det, och eftersom du själv reagerade på den där killens smiley-användning. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 664
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi...
2
Svar
20
· Visningar
1 490
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 314
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010