Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan ju vara så. Men när man läser männens profiler så söker de ofta någon som är minst 10 år yngre än dem själva. Och ska ha en perfekt figur. Barnlös förstås och så vidare.
Och det är 500-600 hundra besök på männens profiler direkt så vi är många kvinnor som söker efter någon. Männen kan vara kräsna.
För min del faller typ hälften av alla män bort pga av att de röker.
Visst kan man fortsätta söka livet ut, men sanningen är att det, åtminstone för mig, blivit minst smärtsamt att "gilla läget" eftersom det är ett permanent tillstånd. Jag är dock helt på det klara med att det för den absoluta majoriteten går att påverka, så därför backar jag tillbaka och låter er med hoppet kvar fortsätta debatten.
Pinsam medelålders kärring i Paradise hotel låter lukrativt.![]()
Pinsam medelålders kärring i Paradise hotel låter lukrativt.![]()
Big Buke?
Visst kan man fortsätta söka livet ut, men sanningen är att det, åtminstone för mig, blivit minst smärtsamt att "gilla läget" eftersom det är ett permanent tillstånd. Jag är dock helt på det klara med att det för den absoluta majoriteten går att påverka, så därför backar jag tillbaka och låter er med hoppet kvar fortsätta debatten.
Ja, jag har också fått ett gäng nya kompisar. Trevliga män men ingen av dem som jag vill vakna bredvid!Och jag har ett renodlat vänskapsförhållande med Mr Dejt. Det känns rätt just nu.
Han är faktiskt en bra vän. Tacksam för att jag fick något för det 600:- MP kostade mig.
Det låter nästan lite porrigt...!
Mitt mål är inte att bo i Tyskland för evigt. Jag vill tillbaka till Sverige men i dagsläget måste jag stanna här.
Kan inte någon svensk man kidnappa mig och få hem mig till SverigeNej, jag får försöka hitta någon här på plats de närmaste åren. Sen när dottern är 18 år kanske jag kan flytta tillbaka...om 6 år
![]()