Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag har en ny dejt imorgon!
![]()
Men berätta???
Vem, vad, var???
Wow.....you go girl!
Har du sett han irl ännu eller är det en "nätis"?
Jag tillbringade helgen hos min bästis. Hon och hennes man träffades via nätdejting och hon sållade bort honom först, både utseendemässigt och även pga att han inte kunde skriva.
Men han tjatade till sig en dejt och idag är dom alltså gifta!
Så @Voff , det kanske kan vara värt att träffas en gång, i alla fall?
Problemet är ju att INGEN är attraktiv för mig i början innan jag lärt känna personen och då är det svårt att ta till sig personen.
Tyvärr finner jag honom inte attraktiv på någon av de ca 10 bilder han har. Men man ska kanske avgöra det i verkligheten...
Jag har många gånger tänkt att vilken tur att jag träffade min "man" irl. Vi hade aldrig träffats på nätet (där han också fanns, men på en annan sida än jag). Han är ju för gammal, fel stjärntecken och dessutom har han inte sånt utseende som jag hade fallit för på bild. ...men ack vad jag är kär![]()
Kul! Grattis!Jag har många gånger tänkt att vilken tur att jag träffade min "man" irl. Vi hade aldrig träffats på nätet (där han också fanns, men på en annan sida än jag). Han är ju för gammal, fel stjärntecken och dessutom har han inte sånt utseende som jag hade fallit för på bild. ...men ack vad jag är kär![]()
Gör du det inte väldigt svårt nu? Det är väl bara att svara nåt normaltrevligt på temat Jotack, allt är okej.Jag fick ett sms av tinderdejten i förrgår... Han var mycket trevlig men jag hade helt skrivit av det som en engångsgrej, spec efter att han inte fortsatte konversationen efter våra två artighetssms dagen efter.
Men nu fick jag alltså ett sms om att han bytt nummer och "hoppas allt är bra!". Hittills har jag inte lyckats formulera ett svar... Finns inget direkt att svara på? Och sedan är jag inte speciellt intresserad av att bibehålla någon kontakt eller ses igen. Känns tråkigt att vara - om det kan uppfattas så - otrevlig / oartig mot någon som ändå var riktigt sjysst och trevlig. Sprang jag på honom på gatan skulle jag tycka det var roligt och gärna prata ett tag.
Dilemma..