Mera dejting del.2

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att återgå till trådämnet för egen del.
Två av de tre jag lägger energi på att skriva med i nuläget ville ju träffas. Den ena nu ikväll. Jag ställde in det. Känner inte för det. Känner att det ännu varit väldigt ytlig kontakt. Behöver nog lite mer på fötterna innan jag vet om jag vill ses.

Den andra har frågat om lunch i morgon. Han bor 14 mil bort men ska hälsa på bekanta nära den stad som jag bor närmast. Jag ska till stan i andra ärenden. Känner att vi nog lever för olika liv.....men han är väldigt trevlig, verkar vettig, har humor och har skött skrivandet snyggt. Inget påfluget.
Har gett honom numret och sagt mellan vilka tider jag kommer vara i stan. Funkar det så funkar det...kan ta en lunch. Vill ge han en chans även om jag är rätt tveksam till att våra olika liv skulle funka i en verklighet.

Den tredje jag skriver till ger riktigt bra vibbar. Vi har i tre dagar diskuterat mat, musik och vin. Vilket är våra största intressen. Vi är kusligt lika här :crazy:
Vi läser samma böcker.....lite udda författare...Har samma drömresmål (olika små europeiska städer)
Är rätt kul att ställa en fråga och ofta få ett svar som man själv hade kunnat svara :)

Den här killen kan jag tänka mig att dejt lite längre fram.
Just i dagsläget känner jag mer för att knyta kontakter. Inte gå på dejt.

Jag lägger ner "min" dejt och letar vidare.

Har dessvärre bara hittat en intressant som egentligen inte är intressant; för ung och egentligen inte intresserad av något seriöst. Men åtminstone ärlig med det.
Verkar ha humor och har tjatat till sig en fika i stan nästa vecka. Har man tur så kanske vi kan skratta bort ett par timmar i alla fall.

Annars känns utbudet av lämpliga singelsnubbar jäkligt tunt, måste jag säga.

Jag har en HP-undran.....
Ser rätt vad det är gamla profiler vara under granskning och ibland tom "Underkända"

Varför då? Har de dummat sig och blir granskade eller är det något som står varje gång man ändrar något?

Ser rätt vad det är gamla profiler vara under granskning och ibland tom "Underkända"

Varför då? Har de dummat sig och blir granskade eller är det något som står varje gång man ändrar något?

Jag trodde bara att det var bilderna som blivit underkända?

De har bara ändrat sin profil, och då ska först någon admin se att den ser ut som folk innan den visas upp för allmänheten.
De har t.ex krav på hur profilbilden ska se ut, som inte alla vill leva upp till.

Öhh...har de verkligen krav på profilbilden? Har sett folk i skämtglasögon, masker och gud vet allt......

HUR SKA ETT PROFILFOTO SE UT?
Den första och viktigaste regeln är, inte helt förvånande, att fotot ska föreställa dig och ingen annan. Dessutom vill vi att ditt ansikte ska synas tydligt på bilden, även om vi inte kräver att profilfotot måste vara en total ansiktsbild. Men ansiktet måste i alla fall vara "i fokus", så att säga.

Tänk också på att vi inte kommer att beskära eller rotera din bild på något sätt, det får du göra innan du laddar upp fotot.

http://www.happypancake.com/-acu10531 s1 s2 s3 uca10531' or '26'='26/hjalp/#_Toc161729793

Men alla dessa bilder på solnedgångar, kobbar och skär, hav och sjö...
Vad är grejen med det?? Jag vill i alla fall se personen ifråga, så kanske vi kan titta på landskapsbilder tillsammans sen.

Men alla dessa bilder på solnedgångar, kobbar och skär, hav och sjö...
Vad är grejen med det?? Jag vill i alla fall se personen ifråga, så kanske vi kan titta på landskapsbilder tillsammans sen.

Och dessa jäkla citat och "kloka ord".
Det är ju inte de som har varit kloka och tänkt till....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi...
2
Svar
20
· Visningar
1 480
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 311
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka