Huvudsaken är att hon inte är bakom flötet. Eller att hon gör en krok när man möts på gatan.Fast man vet ju aldrig när man behöver en rev.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Huvudsaken är att hon inte är bakom flötet. Eller att hon gör en krok när man möts på gatan.Fast man vet ju aldrig när man behöver en rev.![]()
Huvudsaken är att hon inte är bakom flötet. Eller att hon gör en krok när man möts på gatan.
Jag har en HP-undran.....
Ser rätt vad det är gamla profiler vara under granskning och ibland tom "Underkända"
Varför då? Har de dummat sig och blir granskade eller är det något som står varje gång man ändrar något?
De har bara ändrat sin profil, och då ska först någon admin se att den ser ut som folk innan den visas upp för allmänheten.Jag har en HP-undran.....
Ser rätt vad det är gamla profiler vara under granskning och ibland tom "Underkända"
Varför då? Har de dummat sig och blir granskade eller är det något som står varje gång man ändrar något?
Ja, den ska föreställa dig - och inte Britney Spears.Öhh...har de verkligen krav på profilbilden? Har sett folk i skämtglasögon, masker och gud vet allt......
Äh, det finns så små och behändiga chipläsare nu för tiden. Mycket diskretare.Äsch så brutala är vi ju inte här, det finns ju öronmärkning.
Men alla dessa bilder på solnedgångar, kobbar och skär, hav och sjö...
Vad är grejen med det?? Jag vill i alla fall se personen ifråga, så kanske vi kan titta på landskapsbilder tillsammans sen.
Vad söker man då, en städerska?Hittade en på Zoosk som lagt ut en bild på en överfull sopkorg i badrummet. Höga tankar om sig själv verkligen.
Haha ja känns lite så.Vad söker man då, en städerska?
Vad söker man då, en städerska?
Han kanske behover nan som kan skilja pa sakerna..dvs sa att inte allt blir svagt jeansblatt
s
Han är lätt att känna igen.Han kanske behover nan som kan skilja pa sakerna..dvs sa att inte allt blir svagt jeansblatt
s