Jag har tillbringat helgen hos en god vän som pluggar till KBT-terapeut och som med stort tålamod fick mig att inse att Mr Right inte kommer ringa på dörren. Jag måste aktivt söka upp och engagera mig lite mer.
Sagt och gjort. Väl hemkommen plockade jag ut 8 personer som jag tyckte intressanta baserat på bilder och profiltext, inom lämpligt avstånd och så mailade jag dom.
Alla läste mailen. Två svarade. Den ena svarade att han gärna ville se färska bilder (den senaste är tagen för två veckor sedan, profilbilden är tagen i april och de övriga bilderna är tagna förra året), och den andra undrade varför just JAG mailade till HONOM...?!
Där fick jag för att "kliva utanför boxen" så att säga....
Men jag har i alla fall fortfarande en dejt ikväll!
Sagt och gjort. Väl hemkommen plockade jag ut 8 personer som jag tyckte intressanta baserat på bilder och profiltext, inom lämpligt avstånd och så mailade jag dom.
Alla läste mailen. Två svarade. Den ena svarade att han gärna ville se färska bilder (den senaste är tagen för två veckor sedan, profilbilden är tagen i april och de övriga bilderna är tagna förra året), och den andra undrade varför just JAG mailade till HONOM...?!
Där fick jag för att "kliva utanför boxen" så att säga....
Men jag har i alla fall fortfarande en dejt ikväll!