Jag är ju egentligen "gammal i gemet" vilket jag inte ser som så positivt alltid. Har nätdejtat i många, många år och i perioder. Träffat många trevliga, dejtat ett gäng och träffat en handfull "Åh herregud...."-folk. Men nu känns det liksom som att det har tagit stopp. Då har jag ändå kört lite olika varianter, inklusive träffa någon bara på måfå som jag inte har hunnit bilda mig en uppfattning om ännu alls, ibland kör jag till och med på vinst och förlust med någon som man knappt ser bilderna på.
Men alltså... fungerar ju ändå inte!
Tycker inte att jag är så kräsen, men jag vet ju vilken känsla jag vill ha, eftersom jag trots allt upplevt den lite då och då. Men nu tycker jag att det inte händer längre. Jag har helt enkelt blivit blasé![]()
Har du träffat varje person en enda gång då, eller får de flera chanser även om det inte klickar omedelbart?
Jag förväntade mig någon form av attraktion vid första tillfället men efter en "meh"-dejt bad jag om tips i tråden och det visade sig att ett flertal tycker att det är värt flera testomgångar innan man sorterar bort någon som ändå verkar trevlig. (Tur det, för andra gången jag träffade personen det gällde så klickade det desto mer.)
Om du själv känner att du börjar bli blasé så kanske du behöver befinna dig i personens närhet lite längre innan du kan räkna med att något blir extra intressant?