Vad tänker du själv att man ska skriva i respons på ett sådant mail?
"Du och jag för evigt, baby"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tänker du själv att man ska skriva i respons på ett sådant mail?
"Du och jag för evigt, baby"?![]()
Hur många av er hade svarat på detta meddelande??
Nej, jag begriper ingenting. Varför ska hon svara tycker DU? Ni har ingenting gemensamt och du uppfyller inte något av det som står i hennes "kravlista", det enda rimliga svaret om det blir något är "Tack, men nej tack". Du bäddar för att bli avvisad.Bra fråga du- mest för att se om nån nånsin svarar ju...... 9 av 10 ser man "mottagaren läst" på - men inget svar tebaks.... mest nyfiken vad som kan ändras.... man är här i livet för att lära sig eller hur ?
/s
Bra fråga du- mest för att se om nån nånsin svarar ju...... 9 av 10 ser man "mottagaren läst" på - men inget svar tebaks.... mest nyfiken vad som kan ändras.... man är här i livet för att lära sig eller hur ?
/s
Jag tror du behöver fundera över vem du faktiskt ska kontakta. Känner du ett ärligt intresse för den här kvinna? Hon verkar vara intresserad av språk och litteratur, är du det? Vanligtvis när folk säger så så kan de redan ett tredje språk eller kanske håller på att lära sig, dvs inte bara att de lärt sig engelska i skolan och kan använda det om de måste. Ditt svar blir därför lite hej och hå liksom, som om du inte riktigt läst vad hon skrivit.Bra fråga du- mest för att se om nån nånsin svarar ju...... 9 av 10 ser man "mottagaren läst" på - men inget svar tebaks.... mest nyfiken vad som kan ändras.... man är här i livet för att lära sig eller hur ?
/s
@pontiacfarmer Det vanligaste du postar här är att nähä, ingen har svarat på dina mail den här gången heller.
Utifrån svaren du fått här nu, hoppas jag att du förstår varför. De rymmer nog hela förklaringen.
Har du reflekterat något alls över de många svaren du fick? Inte minst Lillgrådis långa och genomtänkta svar.Som sagt....... respons är vad jag behöver så
man lär sig varje dag
/s
Det tycker jag definitivt att man kan se på pontiacfarmers korta inlägg.Har du reflekterat något alls över de många svaren du fick? Inte minst Lillgrådis långa och genomtänkta svar.
Gör någon gång ett allvarligt försök att svara någon med korrekt skriven svenska, våga utelämna alla de där tjosan-lustigheterna i din första kontakt och våga vägra alla dessa djävla smileys överallt.
Nja, jag vågar nog inte dra en så stor slutsats av det där inlägget. Att säga att jag har förstått vad du säger är inte detsamma som att visa att man har förstått. Och det enda pontiacfarmer säger är ju att man lär sig varje dag - vilket inte säger något alls.Det tycker jag definitivt att man kan se på pontiacfarmers korta inlägg.
Förhållandevis korrekt svenska. Inte en enda smiley. Ingen klämkäck tjosan-lustighet.
Så denna passage är definitivt reflekterad över:
Som sagt....... respons är vad jag behöver så
man lär sig varje dag
/s
Och i varje fall jag ser en skillnad i förväntat och faktiskt inlägg.
Jag antar att varken du eller Mandalaki vill se någon skillnad, eftersom det är mycket tacksamt för er att han finns kvar här i sin gamla inkarnation.Dvs en skillnad mellan vad du hade förväntat dig och det faktiska inlägget.
Själv lutar jag snarare åt att Pontiacfarmer förblivit sin karaktär trogen i det där inlägget, men givetvis vet vi inget om vad som rör sig på insidan av densamme.
Och jag noterar med viss förtjusning att du förklarar för oss hur hans inlägg ska tolkas - utifrån min fråga till honom hur han tänker efter råden han fått.Jag antar att varken du eller Mandalaki vill se någon skillnad, eftersom det är mycket tacksamt för er att han finns kvar här i sin gamla inkarnation.