Mera dejting del.2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag noterar med viss förtjusning att du förklarar för oss hur hans inlägg ska tolkas - utifrån min fråga till honom hur han tänker efter råden han fått.
Inte för att jag vill vara taskig, men befinner man sig på ett diskussionsforum och vill fråga någon personligen är kanske ett PM ett bättre alternativ än ett inlägg i en tråd om man endast vill ha svar från denne.
Sedan talade jag om hur jag tolkade honom, inte hur ni skulle göra det.

Så visst, en del personer förblir som de alltid har varit på detta forum.

Kör en liten uppdatering.
Mr Ny och jag träffas ännu. Vi försöker ses någon gång i veckan iaf. Men det är inte alltid det går i nuläget då han har sina barn på heltid i alla fall denna månaden ut. Sen kommer det bli lite lättare att få till det. Men ibland kan det bli att vi tillbringar en helg i hop osv. Det blir rätt blandat.....

Men det känns iaf helt okej. Inga kärkänslor ännu men det är nog för att båda håller tillbaka i nuläget. Finns några omständigheter som behöver få landa lite till och det hindrar oss båda från att känna att go bananas.

Mr Dejt hör av sig ibland men det blir allt mer sällan. Men i torsdags smsade han och undrade om jag var ledig på fredag för han ville komma och fika!? :o
Har ju inte träffat honom på över två månader och han har inte försökt eller föreslagit en träff heller på hela den tiden. Så jag blev minst sagt snopen att frågan ens kom! Men han fick ett nej. Har verkligen ingen lust att börja trixa med någon form av kontakt med honom i nuläget.

Min bror har börjat nätdejta. Guuud vilka dejter han varit på. Tjejer kan tydligen verkligen luras de också!! Och gott om tuttbilder och liknande har han fått. Pratade nyss med honom i telefon och han frågade mig "Va fasiken har hänt med dejtande på de här 14 åren jag har varit borta? Folk är ju inte kloka"

Hahahaha....Välkommen till dejtingvärlden lillebror ;)

Kör en liten uppdatering.
Mr Ny och jag träffas ännu. Vi försöker ses någon gång i veckan iaf. Men det är inte alltid det går i nuläget då han har sina barn på heltid i alla fall denna månaden ut. Sen kommer det bli lite lättare att få till det. Men ibland kan det bli att vi tillbringar en helg i hop osv. Det blir rätt blandat.....

Men det känns iaf helt okej. Inga kärkänslor ännu men det är nog för att båda håller tillbaka i nuläget. Finns några omständigheter som behöver få landa lite till och det hindrar oss båda från att känna att go bananas.

Mr Dejt hör av sig ibland men det blir allt mer sällan. Men i torsdags smsade han och undrade om jag var ledig på fredag för han ville komma och fika!? :o
Har ju inte träffat honom på över två månader och han har inte försökt eller föreslagit en träff heller på hela den tiden. Så jag blev minst sagt snopen att frågan ens kom! Men han fick ett nej. Har verkligen ingen lust att börja trixa med någon form av kontakt med honom i nuläget.

Min bror har börjat nätdejta. Guuud vilka dejter han varit på. Tjejer kan tydligen verkligen luras de också!! Och gott om tuttbilder och liknande har han fått. Pratade nyss med honom i telefon och han frågade mig "Va fasiken har hänt med dejtande på de här 14 åren jag har varit borta? Folk är ju inte kloka"

Hahahaha....Välkommen till dejtingvärlden lillebror ;)
Kul att det tuffar vidare med Mr Ny och känns bra! :)

Jag ska ut och dricka öl med M ikväll igen. Får se om det blir nåt hångel. :d Kanske bara ska fråga om han är sugen? Det värsta som kan hända är ju att han säger nej. :)

Kul att det tuffar vidare med Mr Ny och känns bra! :)

Jag ska ut och dricka öl med M ikväll igen. Får se om det blir nåt hångel. :d Kanske bara ska fråga om han är sugen? Det värsta som kan hända är ju att han säger nej. :)

Äsch...varför fråga. Hångla upp han bara. Tycker han att det är otrevligt får han väl putta bort dig :cool:

Vi får verkligen hoppas att tigerflicka har bättre fingertoppskänsla i upphångling utan att behöva kränka karln :o

Vi får verkligen hoppas att tigerflicka har bättre fingertoppskänsla i upphångling utan att behöva kränka karln :o
Det blev ingen risk för några kränkningar. Några kompisar till M dök upp och höll oss sällskap. Meddelade dock M att jag var hångelsugen, men vännerna försvann bara precis innan min buss gick så det blev inget med det. Synd verkade även M tycka.
Tur att jag har katten som väntade på mig hemma, så jag fick iaf lite kattgos innan det var sovdags. :)

Trist att det inte blev något hångel.
Nästa gång får ni gå till ett mer okänt ställe där ni får vara ifred :)

En liten rapport från mig också...
Snart tror jag att jag har en särbo... :-)
Vi hörs många gånger under dagen, rings nästan varje dag men kan tyvärr inte ses förrän kanske till nästa helg.

Igår berättade han om mig för sitt ex, som han fortfarande har kontakt med (och har visst haft sex med ibland). Hans mamma, bror, chef och nån arbetskompis och andra vänner vet om mig. Vi planerar att jag ska besöka honom i slutet av månaden. Han bor intill sin mamma och bror och andra släktingar så därför har det inte varit aktuellt för mig att åka till honom innan vi vet lite vartåt det bär.
Spännande tider! Glad i själen :)

Kan oxå uppdatera lite. Den där semesterflörten som absolut inte skulle bli något annat, blev visst inte så riktigt. Vi hade en fantastisk vecka tillsammans och försöker oss på ett långdistansförhållande nu. Vi får se hur det går då jag är lite anti distansförhållanden, men so far so good, vi har kontakt flera gånger per dag och försöker få ihop ett nytt tillfälle att ses vilket inte är så lätt med jobb på varsitt håll och långa avstånd.

personen jag chattade med föreslog att vi skulle fortsätta på sms. det gjorde vi, i en dag, sen blev det knäpptyst. varför ens föreslå att byta nummer om det inte finns intresse att fortsätta undrar jag :confused:

Kan oxå uppdatera lite. Den där semesterflörten som absolut inte skulle bli något annat, blev visst inte så riktigt. Vi hade en fantastisk vecka tillsammans och försöker oss på ett långdistansförhållande nu. Vi får se hur det går då jag är lite anti distansförhållanden, men so far so good, vi har kontakt flera gånger per dag och försöker få ihop ett nytt tillfälle att ses vilket inte är så lätt med jobb på varsitt håll och långa avstånd.

Hur långt har ni till varandra?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi...
2
Svar
20
· Visningar
1 466
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 309
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka