Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nattliga funderingar, återigen. Måste du dricka när du är på fest? Eller kan du ha lika kul ändå?
Mot bättre vetande har jag trots allt ändå festat en hel del under hösten. Dock utan att dricka en droppe alkohol någon gång. Och jag har haft så kul, och utvecklats så mycket som människa av det
Men samtidigt vet jag att det är en vanlig uppfattning att "det inte går att festa utan att dricka". Vad anser ni om det?
Självklart! Jag går oftare på fest nykter än onykter eftersom jag hellre kör bil än åka natttrafik.Nattliga funderingar, återigen. Måste du dricka när du är på fest? Eller kan du ha lika kul ändå?
Mot bättre vetande har jag trots allt ändå festat en hel del under hösten. Dock utan att dricka en droppe alkohol någon gång. Och jag har haft så kul, och utvecklats så mycket som människa av det
Men samtidigt vet jag att det är en vanlig uppfattning att "det inte går att festa utan att dricka". Vad anser ni om det?
Du är vuxen!Mina föräldrar är kanske inte så glada i mitt festande, om vi säger så....
Jag dricker ju inte om jag kör bil till fest och jag har kul oavsett. Men jag lägger inte så mycket av min själ i att dricka att jag behöver bekymra mig om jag har kul eller inte beroende på om jag dricker eller inte. Att dricka alkohol är inte så centralt för mig att jag behöver reflektera över att låta bli det. Om jag dricker mer fnissar jag möjligen mer, men det gör jag om jag är trött också. Oavsett hur mycket jag dricker så är jag samma person som jag är när jag inte gör det, om än med sämre balans. Så jag brukar dricka så mycket som är gott att dricka, om det som är dricka är gott att dricka och inte så mycket.Nattliga funderingar, återigen. Måste du dricka när du är på fest? Eller kan du ha lika kul ändå?
Vi dansade på borden en midsommarafton. Ända tills det ena bordet föll ihop. Sen blev det trångt på det som var kvar sen var det nån nyårsfest då dom sköt en stor krater i gräsmattan och det kom en liten raket flygandes in i husetBörjar få en underlig känsla av att festa för nästan alla betyder "sitta i en soffa och dricka ett glas vin, eller fler"/"vanlig middag" är det ingen som hänger i takkronorna? (Blir lite besviken, tänkte att jag bara missat de roligaste festerna.)