Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Kl*
Åh, jag fattar inte varför jag utsatte mig för den här tråden...
Jag har läst igenom alla sidor, och tittat på era underbart fina bäbismagar... Och nu är jag mer bäbissjuk än någonsin!!
Längtar så tills jag får gå runt med en mage :love:

Varför ska jag ha en karl som inte alls vill ha bäbis nu för? Kan väl hålla med om att det vore bra om vi hade lite mer till ekonomi, men... Åh, det är ju jättelångt kvar annars ju :(

Men jag får kolla runt här på era magar så länge, och man kan ju alltid hoppas på ett mirakel (eller kanske rättare sagt; en "olycka".. :angel:)

KL

Vart så långsamt här i tråden nu så jag slänger in en bild bara för att fylla på lite :)

Bilden är från igår. V.35+3.
29740753.jpg

Jag ser inte heller bilden, men måste bara påpeka att du faktiskt inte alls kan vara i v 36 redan! Det är stört omöjligt, det var ju alldeles nyss som du berättade att du var gravid igen! Hur kan det gå så fort???

//julia

mm jag tycker det med... men detta är mitt straff för att jag hela tiden sagt hur underbart det är att vara gravid :p

Vecka 18 (17+0) då! :)
v18170.jpg
v18170pkldd.jpg

När man tror att det inte händer någonting, då är det bara att kika tillbaka på tidigare veckor.. Något är det ju som växer, det kan ju inte bara vara bukfetma :D (även om jag åt en mazarin på förmiddagen, men såå fort sätter det väl sig inte? :eek: )

Minimage, vad söt! Känns som evigheter sen man hade sån liten fin mage! :love: Ska bli kul att följa den när den växer!

Minimage?! Den är ju enorm!!! :eek: :rofl:

Nu får faktiskt fisen i din mage ta och komma ut, det här börjar ju bli oliiiiiiiiidligt spännande som Peter Harryson brukade säga. :D

Nämen, inte nu igen, min pixbox verkar ha ett eget liv, men jag var och kollade och visst var det inställt på privat?! Inte har då jag ändrat det men nu böt jag iaf tillbaks så den borde visas igen =) Syns bilden nu?

Freya: Joho :D Alldeless jättemöjligt hihi men fråga mig inte vart tiden tagit vägen för det har jag ingen aning om =)

Haha fisen på tvären va :D I morgon får jag se hur fisen ser ut igen i magen, ska faktiskt bli kul ! (jag vet jag är konstig, tillväxt ul ska väl inte vara "kul" :p)

Åh vilken söt mage! Den börjar ju puta rätt rejält nu!

cassic_bambi ja nu syns den, vilka tydliga blodådror du har på den! Bara ett par veckor kvar för dig!

voltis.... jag vet inte vad jag ska säga. Kan man sparka ut någon från magtråden och se till att de landar i skruttråden istället? :D

Haha men precis! Det är säkert därför h*n aldrig vill komma ut, h*n ligger ju på tvären där inne! :idea: Jag vill också få en smygtitt på bebis, bara några dagar kvar nu.. :love:

Vindvissla; Ja, den är lite svår att dölja nu. :D Jag klagar inte, nu känner jag mig inte fet längre i alla fall, man ser ju rätt tydligt vad det är :D

Nä egentligen inte så trötta på din mage, mer nyfikna på vad som finns inuti! :D Min svägerska ska sättas igång imorrn, kanske får ni samtidigt!

Fin mage! Den ser ut att vara i samma storlek som min. Tyvärr har det inte blivit några bilder för mig de senaste veckorna pga att det har hänt lite saker här hemma. Men i helgen måste jag fota min 17 veckors mage.

Fortfarande säger folk "Det syns ju inte! Visste man inte skulle man inte märka nåt!" men min mage känns också enorm! :eek: Och aldrig att min mage hade varit så stor i vanliga fall, ens om jag ätit mig superproppmätt. Jag klär mig dock inte i tajta kläder längre, så det kanske förvillar folk. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 239
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V