Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Ja, huden är maxispänd nu =P Och så har jag tunn hud i vanliga fall med. Sen hjälps det ju inte precis av att man är så blek att man är grönblå i hudtonen :angel:

det har blitt så tyst här sen alla höstmammor (nja... två kvar ch from i morgn tillhör ni vintermammorna!!!! :devil: ) har fått sina småttingar....

här är iallafall min v 38:
29757076.jpg

ser exakt likadan ut som förra veckan.

å bakifrån.
29757074.jpg

om ja håller upp armarna, så slätas valkarna på ryggen ut å ja ser mycket smalare ut har ja kommit på. :d

fortfarande bara 3 minimala små bristnigar, så må att det är ett under att jag upptäckt dom! ärligt talat tror jag snarare att det är gamla ärr som syns nu..... :angel:

Wiii 38 vad häftigt! Nä du har inte blivit så mycket större, men den magen är väl precis lagom? Snart dags ju! Imorrn börjar vintern.... eller hm. Vintermammornas säsong i alla fall!

Åh gud vad jag gillar din mage!! Tycker du är så fin! Gillar formen massor, som en femenin liten mumin-nos, hur fin som helst! :laugh:

Har inte kollat i den här tråden på ett tag, men din mage har sjunkit va?
Den är iallafall jättefin :p.

:o
men nu blir ja ju allderles genered ju.......
jag tycker själv att den är enormt stor och klumpig och bara i vägen mest hela tiden!

men sjunkit har den gjort och tack och lov för det!

å ja fattar fortfarande inte hur fort det har gått!

hihi, fann min första profilbild i tråden...
28351403.jpg

19+5!
TINY!!!
å på vägen såg ja en massa bilder på andra, pmm, vindvissla, comfort och voltis, vår_vinter, cassis_bambi och alla andra som lagt in bilder. vilka små magar alla har. :D

din mage är jättehäftig och fin!

kan tyvärr varna dig bara, jag lyckades få flera bristningar under förlossningen och dagen efter:confused:...
Men det konstiga är att nu när det är klart hade jag fullkomligt skitit i om hela magen hade blivit randig, med det resultatet!

Nu har jag fått en jättemage! :eek: :D Slänger in alla bilder som jag inte visat. Tyvärr fattas v 15 och 16, och det konstiga är att magen faktiskt inte ser ut att ha vuxit nånting under den tiden. Bara ändrat form lite.

12 veckor
12veckorliten.jpg

13 veckor
13veckorliten.jpg

14 veckor
14veckorliten.jpg

17 vekor (idag)
17veckorliten.jpg

Ja det händer helt klart grejjer där! Fast det där med jättemage kommer du (som alla vi andra gjort åt våra egna magar) att fnissa åt när du är i v 39 :D

Titta, det händer absolut något! :) Visst är det skoj, själv tycker man magen är gigantisk - tills man ser de andra höggravida magarna här i tråden. Då inser man helt plötsligt hur liten och smidig man fortfarande är. :D

Titta, det händer absolut något! :) Visst är det skoj, själv tycker man magen är gigantisk - tills man ser de andra höggravida magarna här i tråden. Då inser man helt plötsligt hur liten och smidig man fortfarande är. :D
Det går inte ens att förställa sig hur stor man kommer att känna sig då! :eek:

Lycka till på ultraljudet imorgon! (För visst var det imorgon?) Ska ni fråga om kön? Efter att ha googlat runt lite så verkar det tydligen bero helt på den som gör ul om man får veta eller inte. Vi ska dit på fredag och jag tänker fråga, men förväntar mig inget svar. Ev åker vi till Stockholm och gör 3D-ul där istället.

Dags för mig att uppdatera lite också. Här är jag i slutet av v 34, nästan 35!

Samma vecka med förra barnet

Framifrån (inga nya bristningar så vitt jag kan se)

Och bara för att jämföra, v 13 med detta barnet, här tyckte jag magen hade börjat växa! :D

Gör det ändå fast ni får veta vid rutin UL. Jag var där igår :love:

Var det en tjej även denna gång? :laugh: Visst såg du själv att det var en tjej förra gången, eller berättade dom? Har försökt googla för att lära mig se skillnad på tjejer och killar, men på många bilder syns det ju verkligen inte.

Haha eller hur?!

Tack! :) Är imorgon ja, ska bli så underbart kul. Samtidigt lite läskigt, tänk om det är nåt fel på räkan där inne? :crazy: Vi ska inte fråga om kön, men har också pratat om typ Titt-ut. Inte för att få reda på kön, utan mest för att sambon faktiskt ska få vara med på ett ul, och för att 3D är rätt coolt. :D
Håller tummarna för er på fredag då, hoppas ni får en trevlig bm som talar om vad det är för en där inne. ;)

Åh men min mage är också bara ivägen :)

Och nog har det hänt en hel del på sista halvan av graviditeten ja! Men nu är det inte långt bort för dig :D Snart nosar du på en urgullig liten bebbe!:bump:

Jösses vad tiden går fort! Nu är det inte så långt kvar för oss vinterdräktiga :bump:

Du är lika fin som vanligt :)!

Men ganska mkt större denna gången som det ser ut att dömma av bilderna iaf!?

Zody och Oregano: Kan säga att det känns som att min mage aldrig någonsin varit i närheten av eran stl över huvudtaget! Visserligen har jag varit gravid i 2 år så det är galet längesedan jag hade en ickegravid kropp.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 239
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025