Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Målar du också?

Jag var populär redan innan och har inte blivit mindre populär nu kan jag säga.;)

Tack alla ni andra för snälla o fina kommentarer!

från och till.....

gick estet på gymnasiet och tycker det är hemskt kul att uttrycka mig med pennan!! :D

*kl*

Var ett tag sedan jag la ut någon bild. Här kommer iaf min lilla mage i v 27+0 (inte den bästa bilden). Sambon säger att den är gigantisk, och jag har hävdat att den är liten....

Tills jag såg denna bild :eek: Den var tydligen inte så liten som jag trodde :angel:

Haha de ser alltid mindre ut ovanifran. Sen gar man forbi ett skyltfonster eller en spegel och undrar vad det ar for en jattemage som kommer gaende :D

du menar en sån här?
29789891.jpg

tagen igår kväll, kvällsmage delux. :D

Jamen precis :D

Min sambo skrattar at mig, Haha vilken boll du har pa magen sager han! Till och med doktorn igar pekade och fnissade och sa "du ar ratt sa gravid haha". :D

jemaha du ar ju bara ett par veckor efter mig, spannande!

Nu är det ju inte många veckor kvar! Känns som det var alldeles nyss jag började misstänka att jag var gravid ju, men det var ju mer än ett halvår sen! :D Efter denna graviditen ska jag se till att skaffa preventivmedel iaf, en olycka går väl an men en till vet jag inte... :D

Tror jag hade 62 dagar kvar nu, hoppas dagarna går lika fort som de gjort hittills.
Sitter och väntar på en ikealeverans nu, de skulle komma mellan 9 och 15 idag, och de skulle ringa en halvtimme innan. Än har de inte ringt, å jag ska vara i stallet vid 2-3.... Känns som att det blir körigt.

Äh, den där var väl inte så gigantisk. Alldeles lagom tycker jag :laugh: En fin kula!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 238
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar