Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Var ett tag sedan jag la ut någon bild. Här kommer iaf min lilla mage i v 27+0 (inte den bästa bilden). Sambon säger att den är gigantisk, och jag har hävdat att den är liten....
Tills jag såg denna bild Den var tydligen inte så liten som jag trodde
Min sambo skrattar at mig, Haha vilken boll du har pa magen sager han! Till och med doktorn igar pekade och fnissade och sa "du ar ratt sa gravid haha".
jemaha du ar ju bara ett par veckor efter mig, spannande!
Nu är det ju inte många veckor kvar! Känns som det var alldeles nyss jag började misstänka att jag var gravid ju, men det var ju mer än ett halvår sen! Efter denna graviditen ska jag se till att skaffa preventivmedel iaf, en olycka går väl an men en till vet jag inte...
Tror jag hade 62 dagar kvar nu, hoppas dagarna går lika fort som de gjort hittills.
Sitter och väntar på en ikealeverans nu, de skulle komma mellan 9 och 15 idag, och de skulle ringa en halvtimme innan. Än har de inte ringt, å jag ska vara i stallet vid 2-3.... Känns som att det blir körigt.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras Jo jag instämmer helt! Tror det blivit lite ”inne ” eller hur man nu ska säga att vilja ha den jaktavlad varianten även om man inte vill...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.