Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

åh toppenfina kulan! 13 dagar, det är ju typ ingenting!!! Snart börjar det komma bebisar i vår vintertråd också! :bump:

Tänk, när det börjar komma vinterbebisar betyder ju det att det inte är överdrivet lång tid tills det kommer vårbebisar också! :idea: Nej, jag längtar inte alls efter vår mini-människa, inte alls.. :angel:

Vilken skillnad! Inte långt kvar nu.

Jag har gett upp hoppet om en sån fin och liten mage som du har. Jag är ju för sjutton lika stor i v 18 känns det som! :D

liten å fin? :eek:

den är ju för tusan *ställer mig upp å mäter med måttbandet* 123,5 cm i skrivande stund, mätt i navelhöjd!

säger ju en hel del om hur stor jag är i övrigt, men de modiga 111 kilona måste ju vara placerade nånstans å ja tackar mig lyckliga stjärna för att ja begåvats med en otroligt propetionelig kropp. :D

Du är toppensnygg Cilla och jag har ingen aning om var dina kilon sitter, för dom syns då inte! :D Jag vill se ut precis som dig när jag har 2 veckor kvar till BF. (Hör du det du som delar ut gener, jag hoppas du gett mig bra gravidgener nu!)

säger ju en hel del om hur stor jag är i övrigt, men de modiga 111 kilona måste ju vara placerade nånstans å ja tackar mig lyckliga stjärna för att ja begåvats med en otroligt propetionelig kropp. :D

Fast vi ser ju inte dina fötter på bild, och du kanske oxå har svårt att se dom. Så kanske alla kg sitter där? ;)

Jag tror min fördelning av de jag gått upp är 25% bebis, 50% bröst och 25% rumpa.
Att rumpan blivit större är ett måste för jag inte ska ramla framlänges.

liten å fin? :eek:

den är ju för tusan *ställer mig upp å mäter med måttbandet* 123,5 cm i skrivande stund, mätt i navelhöjd!

Lägg av! :eek: ;) :D Det syns INTE att du väger så mycket!! :laugh: Jag tycker du är fin iaf!

Var tvungen att mäta min mage. 89 cm i navelhöjd. Min midja har varit 67 cm tidigare, så det har hänt grejer!

Men allvarligt, du måste ha en jäkligt tung unge i magen om du lyckas väga in dig på 111 kg :eek:

(Eller gigantiska-fötter-teorin)

Tjenare Frida! Nämen vad kul att du också smyger runt här! Jajemensan en till på G, men nu börjar det bli dags att uppdatera här med fler bilder, för det är ett tag sedan sist. Veckorna går så fort så! Jag ska fortsätta spana, hoppas få se dig här snart! Kramar från Lotta

nja, ja vet inte det ja.....

ja brukar köra med alla tjockisarns älsklingsursäkt; grov benstomme å mycket muskelmassa.

ärligt talat vet jag inte vart och hur det kan vara 111 kg. redan innan jag blev gravid låg ja å 94-95, men såg ja en person på tv som vägde så mycket kunde ja inte för mitt liv känna igen mig! å speciellt lång är ja inte heller, 174,5 (den halva cm är jätteviktig :D )

men ja :bow: :o :bow: :love: för alla fina kommentarer ni gett och ger mig, det är sååå kul! :d

Måste hålla med alla andra, vart sitter de kilona? Din mage ser ju helt lagom ut! :idea:

Min mage är numer en degklump bara haha. Vägde mig i dag för första gången efter förlossningen, tappat 8kg iom förlossningen.. så har några kg kvar att kämpa med :p (15kg till startvikten)

Dåligt med bilder i tråden tycker jag. Här är min 222 dagars mage :love:

29810697.jpg

29810696.jpg

222 dagar = 31+4 veckor. Enligt UL 30+6

Haha värst var när man låg på rygg och skrattade, då skumpade hela magen runt som en kanelbullsdeg, jag kunde inte sluta garva åt den.... (efter förlossningen alltså)

jerseyko nu börjar den bli riktigt stor! Jag ska ta en ny bild snart också.

Haha ja sladdermagen var ju inte så läcker ;)

Nu är det ju mer än 3 månader sedan, men måste endå dela med mig. 4 dagar innan BF.

DSC00585.jpg

Inte den mest smickrande bilden men....

jerseyko nu börjar den bli riktigt stor!

Ju större den blir ju mer älskar jag den :love:

Sen är det så mysigt när Rasmus är i närheten och pratar och det börjar röra sig där inne. If vet jag inte om det är för hon känner igen hans röst, eller rädd för att han ska hoppa på henne och försöker fly :angel:

Å sån fin liten kula =)

Jerseyko: Vilken jättefin mage du har nu!

Koltimma: Ja, det var en redig kula det =) Finfin!

Å vad jag längtar tills jag får vara med i denna tråden igen! Jag fick iaf tillbaka min mens nu i fredags (HURRA, som jag har längtat!!!) så nu kanske vi kan starta syskonverkstad på riktigt :laugh:

//Julia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 238
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?