Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Åh, vad kul att få se vem som gömmer sig i din mage! Heja bebis titta ut nu! :banana:

Vår_vinter: Så stor tycker jag min mage e också. Minns inte vem som har BF först av oss (jag har 31 jan).

Jag hade(har) hormonrand på övre halvan av magen bara, och ut kom ju en tjej:D under naveln fick jag en Raggarsträng riktigt mörk så det ser ut på kort som jag har hormonrand hela vägen. I verkligheten ser det helfränt ut!

Jag hade alla tecken som tydde på tjej. Framför allt hade jag på pricken likadan graviditet som syrran när hon fick sin tjej, vi mådde likadant, såg ut likadant och hade tom samma SFmått! ändå gissade 97% av alla på att det skulle bli en kille. Pappa var helt övertygad och när jag frågade innan vad han skulle säga om jag ringer och säger att det blir en tjej sa han att det är ingen ide jag säger vad det blir, för det BLIR en grabb!
Undrar hur hans min såg ut när jag ringde tre på morgonen och sa at det blev en däka:p

Åh hoppas det blir din sista magbild, nu vill vi se bebisbilder istället!! :banana:

Jag fick i slutet en svag svag rand på magen, både under och över naveln (men knappt synbart). Och ut kom ju som ni redan vet en liten tjej!
Jag hade nog kännt på mig hela graviditeten att det skulle bli en tjej, så när hon kom ut så var det första jag sa: ÄR det en tjej?? BM sa bara: ni får titta själva! Minns att jag blev lite irriterad då haha. Ville ju veta direkt!!

haha, var du så med så tom kunde bli irriterad?:p

jag minns exakt hur jag kände och sa hur när hon kom upp på magen:
-öh öh öh, Dan - snopp?
-Nej det är en flicka!
-Va?
-Det är en tjej!

.........
-Jaha...När får jag mat??!!
30 timmar utan mat hade satt sina spår:angel:

Min lilla mage som inte alls vart snäll mot mig idag! Hon har pressat och sparkat på mig HELA dagen.

33 veckor nu.

29860147.jpg

29860146.jpg

oh, vikken liten du har!

snart dags för dig åxå nu ju.
när blev vi så gravida allihpa? blir lika chckad varje gång ja ser nån av era magar.....

naglarna är mina egna! syns det att ja inte jobbar nått nuförtiden? :D

Den där var smidig, min känns sådär stor från mitt håll. Tills jag går förbi en större spegel eller det blir mörkt ute så man ser sig själv i fönstret ;)

Till comfort, cilla och Jersey: Men den har ju KRYMPT! Den är mkt mindre än i v 36, så det måste vara för att bebben ställt in sig neråt... Annars vet jag inte. I v 36 var jag större än i v 42 med första sonen nu är den mindre! Fast den känns inte ett dugg smidig hehe.

Kanske jag mirakulöst gick av mig flera överflödskilon i Fredags då jag sprang som en illvetting o letade efter vår ena hund som försvann spårlöst. Bebben har varit helt sjövild sedan dess.

Ja jag blir oxå helt chockad varje gång jag ser nya bilder på era magar, fattar inte vart tiden tar vägen!

Gick du så mkt att bebisen ramlade ner i skinkan :eek: ;)

Jag har gått mkt idag oxå, har vart å schoppat. Antingen tyckte 'bus' det var jobbigt att jag aldrig var stilla, eller så blev hon sur för hon inte fick nått :p

Ja jag tror då det :idea:

Hittade du ngt kul? Du kan svara i vintertråden om du vill så slipper vi uppehålla magbildstråden ännu mera :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 233
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII