Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Oooh, alldeles lämpligt stor mage! Den satsar jag på!

*kl*
Är nu i vecka 8+1, så kanske vågar in med en bild snart. Men tills dess smyger jag omkring och tittar.. Just nu är magen bara degig och slapp, inte alls photogenic.

Ett litet smakprov.

29870355.jpg

29870356.jpg

29870357.jpg

jag tänkte likadant, vart är kanonkulan?:D

jerseyko (åh varför ändrade du, mycket lättare att skriva pmm! ;))
skitsnygga bilder!

nä, har du redan glömt hur min mage såg ut? ;)
blackdarlings är ju en jättefin gravidmage, och ser ut som en med!
i v 28 såg jag ut såhär
28499246.jpg

bara massa bacon!

Nej det var bara jag och en tjejkompis som åkte. Mamma ringde igår och beställde kopior på alla bilder *haha*

Fräcka bilder! Mittenbilden var ju jätteläcker =)

Man är inte van att se dig så där tillsnoffsad :D, du är jättefin verkligen!

//Julia

Ja den är skitcool! Synd att man inte ser mer av den vinröda sammetsbakgrunden ;)

Jag hade gärna gått såhär varje dag. Ser ju if typ ut sådär i håret när jag vaknar :angel: men smink har jag aldrig haft något intresse för först typ nu så jag funderar på att hinna med en 3 timmars sminkkurs oxå innan bebis kommer så jag kan kasta allt skit till smink jag har hemma och börja om och göra rätt :D

Åååh :love: Föll också för mittenbilden, även om alla var superfina. Det är något med ditt ansiktsuttryck som ser så rofyllt ut.

Oj vilken "kagge"! Jättefin! Och vad skönt att det snart är över, vi andra har den jobbigaste tiden kvar... Men det hör ju till...

Höhö ja den är rätt maffig. Bebisen ligger fortfarande på tvären så det gör den säkert ännu större. Jag har fått bristningar på helt andra ställen än förra gången, inte ens det slapp man ifrån :mad:

kl

V 34 idag, 48 dagar kvar till beräknad förlossning!
Är ju faktiskt inte sååå långt kvar nu. :laugh: Börjar blir riktigt nyfiken på vad det är för vilde som bor i magen!

phpyc8azw.jpg

phpcpzlsh.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 232
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård