Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

+Vindvissla

Vicka badbollar ni fått! Men nu är det inte långt kvar.:bump:

Folk som ser mig tror att jag snart ska ha, men min mage är bara putig. Den är ganska smal på sidorna. Men snart så, då bräcker jag er alla med egen fullgången badboll.:D

Jo, den ser verkligen ut som en badboll.. :D Ivägen är den oxå, hela tiden. :crazy: Särskilt om man ska plocka upp något från golvet eller klä på sig strumpor å skor. :D

v27(26+5)
18680_1258646111.jpg

:banana:

Haha, ta inte i så du spricker! ;) Tycker den står stilla i växten, enda som växer på mig är tits and ass haha. :D

*kl*

Haha är det okej att man lägger upp en magbild här som jag inte visat innan, trots att bebis faktiskt är 7 månader nu :D

Jag har för mig att någon ville se den sista bilderna jag tog på min mage ?

Dagen före Ella plockades ur:
29887591.jpg

Tack :D
Ja det är jätte knepigt att tänka att mitt lilla Snöre låg där inne helt ihopkurad på den bilden, ca 15 timmar senare sussade hon sött i min famn ...

Undrar hur det känns sen när de har skägg och storlek 45 i skor (ja inte ella förhoppningsvis :D), det måste kännas skitskumt att de legat i ens mage då!

Hahaha nej vi får hoppas hon slipper så stora fötter och skäggväxt ;)

Ja och nu har du inte alls långt kvar med din 2:a bula, du är väl i 38 nu?
Då föddes Ella :p

37... 24 dagar kvar :)

(om man ska tro mina egna uträkningar, enligt svenska ul i v 22 (20?) har jag två veckor extra... Men jag tror inte på dem :D)

Men titta den lilla lilla magen blev ju en (liten) kanonkula till slut ändå.
Jättefin bild, nu fick jag ytterligare en idé till min fotografering nästa vecka :)

Ja det blev en basketboll på slutet :D

Åh då får du lägga upp bilderna här sedan, jag smyger runt i kulisserna och är lite lite lite avundsjuk på Er ;)

Å sicken fin mage! Den står verkligen rakt ut där =) Det är helt sjukt att tänka sig att det faktiskt var lilla Ella som låg där, eller hur?! Nu när man vet hur hon ser ut och hur hon är kan man liksom inte föreställa sig något annat, men när hon låg i magen kunde man inte föreställa sig hur hon skulle se ut! Knepigt det där, och väldigt, väldigt häftigt!

Jättefin bild!

//Julia

Ja det tycker jag också :D Om det inte var en jättevirrig spermie som simmade omkring i två veckor så tror jag mer på mitt datum hihi.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 232
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård