Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Var till en bekant som är fotograf idag.

29920710.jpg

29920711.jpg

29920714.jpg

29920715.jpg

29920717.jpg

29920718.jpg

I morgon kväll får jag alla bilder. Sen får jag välja vilka jag vill ha retucherade så hjälper han mig med de så jag kan göra fina tavlor :bump:

Han hade köpt sig en 18 megapixel kamera som han använde första gången på mig!
Och bebis levde rövare hela tiden och sparka när de blixtra ;)

Jättefint blev det! Du har en jättevacker gravidmage!

Här kommer min v 38, man kan säga att den har sjunkit lite (typ en dm) men inte så konstigt när ungen inte ligger på tvären mer!

Hehe nja nätt hade nog varit mer rätt för din mage :) Och kolossal för min :D

Jag har 19 dagar kvar :bump: (och tack gode gud för det, jag håller på att längta ihjäl mig, både efter bebis och efter att slippa kolossen!)

Hehe jag förstår det. 19 dagar är ju jätte nära :bump:

turbofling Det är nog för vi använde oss av 2 blixtrar så min arm skuggar.

Ja den sjönk en hel del och jag tycker på något sätt den ser mindre ut, fast den är nog bara mer avlång istället för att stå rakt ut. Så känns det i alla fall, vet att det är svårt att se på bild. Den får GÄRNA komma när som helst mellan nu och 20e december! (sen får den vänta till 2a januari)

Men herregud Vindvissla, hur sjutton gick det här till? Du kan ju i princip föda närsom nu?! :eek:

Superfin mage, och shit vad spännande :banana:

Hehe ja tiden går fort när man har kul! (i alla fall går den jävligt fort när man har barn!)

Men om jag känner mig själv rätt så kommer den inte komma för tidigt utan snarare vänta till typ efter jul... Storebror försöker hoppa ut den alternativt munprutta på min mage så liten lever loppan där inne haha man kan undra vad han tror egentligen!

Damn vilka fina bilder! :love: Önskar jag också kunde får vara sådär härligt gravidvacker, men jag är mest bara pluffsig jag. :D

Här är minimagen i v. 21 eller 22 beroende på vad vi ska räkna efter. 21+0 enligt sista mens och 20+0 enligt UL i vilket fall som helst. Hormonranden syns tack och lov inte mycket alls på bild, värre är det IRL.
v212001.jpg
v21200framifrn.jpg

Här kommer en ny magbild från mig! Det har visst hänt en del sedan jag tog en magbild sist, det var visst i vecka 21!

Här kommer min v.33 kula!
v33.jpg

Åh! :love: Alldeles underbara ju, helt klart något jag själv skulle rama in och vara oerhört mallig över.

Jag ska rama in dem. Har ganska många bilder på mig genom åren. En målning fick sambon i 25-årspresent och den hänger uppe på väggen. Kan ju inte hänga upp för mycket, blir lite ego då. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 232
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård