Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Det är sant, det är ju en lösning!

Visst har din mage växt lite på 5 veckor, men inte så mycket. Den verkar bli en ganska smidig gravidmage tycker jag. Fast det kanske du själv inte håller med om, det brukar ju många gånger kännas värre än vad det ser ut. Sen är ju slutspurten kvar, bebisen brukar ju växa en del på slutet.

Cassic_bambi: Din mage var riktigt liten och smidig för att vara framme vid BF! Hoppas bebisen tittar ut nu så vi får se bilder på ditt underverk också!!

Du kan ju ha underkläder på dig och så ber du den som målar att inte måla dit dom. Och med fina underkläder så blir ju magbilder fina ändå fast man inte är helt näck.

Det rekomenderar jag som gammal modell att inte göra. Underkläder stör.

Annars är ett tips att drapera sig med tyg så kan det bli vacker effekt plus att det döljer det man vill dölja.

*kl*

Håll i er nu! Jag som hade beställt en liten mage. Var ska detta sluta!? :eek:

Förra veckan, dvs v 20 fulla veckor:
20veckorliten.jpg

Idag, 21 fulla veckor:
21veckorliten.jpg

Ja fast jag är väldigt lång och har mkt överkropp att jämna ut magen på så den är inte så liten som den ser ut ;) Jag var till och med lite lite mindre förra gången!
Har 3 cm större SF-mått denna gången.

Ja nu får han mer än gärna leta sig ut, lillskrutten :)

Hihi ja men jag har en stooor moderkaka tror jag :D Mina tarmar vägrade flytta sig.

Tack, det är min supermysiga fleecepyjamas, finns inget bättre i vinterkylan! :D

Oj, är det bara 13 dagar kvar! Det är ingen dålig kula du har, men jag tycker ändå att den inte ser såååå gigantisk ut längre för att vara höggravid. Det är nog för att den har sjunkit som jag upplever det så. Vad härligt att få byta ut den stora magen mot en liten bebis istället :love:!!!

/Lotta, som också på ett sätt skulle vilja att bebis tittade ut innan jul när man ser alla underbart fina julkläder till bebisarna (fast det är ju ett tag kvar så den får inte komma allt för tidigt)

kl

Vecka 36 idag då, magen har ramlat ner sen förra veckan..

php6tkqv1.jpg

phpthtkod.jpg

V 35, det händer en del på en vecka.

phpbafltg.jpg

Tror att bebis åkt ner en bra bit, den har varit rörlig fram till förra veckan men nu känns det som att den är en bit längre ner och trycker på. Ska till BM på torsdag, får se vad hon säger.

Ja, det var skillnad. Vad man ser tydligt att din mage också sjunkit! Det är kul när ni lägger in bilder så man kan jämföra, ska också göra det nästa gång, men jag är så dålig på att fota. Får se om min mage sjunker nåt denna gången. Sist hade den ju inte sjunkit ens några dagar innan William föddes.

Na den kanns faktiskt mycket mindre men det ar val inte sa konstigt nar ungen ligger fran backenet och upp istallet for fran sida till sida. Nu paminner magen mer om min Sammage.

jemaha OJ vad den har sjunkit! Haftigt nar man kan se sadar tydligt! Jag ska ocksa till doktorn pa torsdag!

Det känns att den sjunkit oxå. :D Jobbigt att gå, å röra sig öht.. Funderar på om bebis tänker komma tidigare, med Hampus sjönk inte magen ner förrän ett par dagar innan han föddes.. Har känt mig jätteskum några dagar oxå, trött, matt, sugen på massor fast vet inte vad, illamående, å allmänt rörig.. Packade väskan igår iaf, för säkerhets skull. Bara tandborste å duschcreme som inte är nerpackat, men det får jag väl slänga ner i farten. :D
För min del gör det inget om bebis kommer snart, det är jobbigt att ha den i magen nu!

Den har ramlat ner de sista dagarna, får hålla upp magen när jag går nu.. Den blir stenhård så fort jag rör mig, jobbigt. Sista veckorna är verkligen inget roliga!

*kl*

Här är min lilla mage i v 31+0 :D

v310-2_63166663.jpg

Går juh inte få några bra bilder när man knäpper själv o med fjärrutlösaren. Men den får duga

13 dagar, jippi :bump:

Min Bm tror lillasyster kommer bli lite mindre än Rasmus men alla gånger över 3 kg (hull har hon, de har vi ju sett bild på :D ) men de förklarar ju oxå varför jag inte får några revbenssparkar 24/7, kan komma någon ibland + att hon fortfarande kan röra sig ganska mycke i magen. Igår la hon sig jättekonstig så magen fick superrolig form. Fick tyvärr ingen bild på den.

vi är inte kräsna på bilder, bara den föreställer en bäbismage är iallafall jag nöjd!!!;)

så fina magar, kommer knappt ihåg hur det kändes, trots at det bara är 11 dagar sen jag blev av med den.
minns dock hur lustigt det kändes när matilda äntligen kom ut och allt fostervatten rann ut och magen blev borta! *poff* kommer ihåg att jag tänkte "oj, vart ska magen ta vägen?" när jag såg att den försvann. :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 230
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård