Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Wow vilka fina bilder! Verkligen supersnyggt med magen! Klart du kan hänga upp allihop, jag hade täckt en hel vägg om jag hade haft såna snygga teckningar på mig själv!
Shit vad jobbigt... skönt att du har tid hos läkaren. Jag har myrkrypningar i benen så jag ligger också och vrider och vänder på mig hur länge som helst, men när jag väl somnat så sover jag. Hoppas du kan sova inatt då.
Jag äter Zoloft nu, det står att rastlösheten och sömnproblem är vanligt i början men jag tycker de kommit nu. Jag har svårt att somna och vaknar hela tiden sen. Inga mardrömmar eller konstiga drömmar alls. De är precis som vanligt.
Förut la jag bara huvudet på kudden sen sov jag tills jag vakna. Och så djupt som en liten bebis. Starta en motorsåg i rummet och jag vaknar inte
Slänger in min förhoppningsvis sista bild för denna gången!
BF idag. Ingen bebbe på g än, får se hur många dagar över det blir denna gången, förra gången vart det 14 dagar och igångsättning...
Du kan ju ha underkläder på dig och så ber du den som målar att inte måla dit dom. Och med fina underkläder så blir ju magbilder fina ändå fast man inte är helt näck.
Här är de vanliga vecko-bilder på min mage, vecka 35!
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.