Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Wow vilka fina bilder! Verkligen supersnyggt med magen! Klart du kan hänga upp allihop, jag hade täckt en hel vägg om jag hade haft såna snygga teckningar på mig själv!

Idag fick jag alla bilder från fotografen. Det här är 3 favoriter.

29928227.jpg

29928228.jpg

29928226.jpg

Jo jag borde ju de men kan inte sova, men ska träffa läkaren igen på måndag. Sover väl kanske 4-5 timmar/natt, tar mig ca 1½ timme att somna :crazy:

Shit vad jobbigt... skönt att du har tid hos läkaren. Jag har myrkrypningar i benen så jag ligger också och vrider och vänder på mig hur länge som helst, men när jag väl somnat så sover jag. Hoppas du kan sova inatt då.

Nu vet jag inte om du har redan, men lergigan kan hjälpa dig att sova lite bättre/längre. Det är apjobbigt att inte få sova ( I know the feeling )..

Superfina bilder, den sista kan man dock inte se ( behörighet saknas ) :)

Speciella_tina: försökte leta efter din förra bild ( roligt att jämföra ), kan du inte lägga ut den också :D

Jag äter Zoloft nu, det står att rastlösheten och sömnproblem är vanligt i början men jag tycker de kommit nu. Jag har svårt att somna och vaknar hela tiden sen. Inga mardrömmar eller konstiga drömmar alls. De är precis som vanligt.
Förut la jag bara huvudet på kudden sen sov jag tills jag vakna. Och så djupt som en liten bebis. Starta en motorsåg i rummet och jag vaknar inte ;)

Här ska det gå att se bilden

Oj...19 dgr... det är ju ingenting. :) Jag som tyckte att du blev gravid nyss och jerseyko med för den delen. Har följt era magar hela tiden. :)

Jättevackra teckningar!!! Åh, jag blir så "avis" både på dina och på Jerseykos fina bilder. Fast jag skulle inte våga stå nakenmodell...

KL

Slänger in min förhoppningsvis sista bild för denna gången!
BF idag. Ingen bebbe på g än, får se hur många dagar över det blir denna gången, förra gången vart det 14 dagar och igångsättning...

29931335.jpg

Du kan ju ha underkläder på dig och så ber du den som målar att inte måla dit dom. Och med fina underkläder så blir ju magbilder fina ändå fast man inte är helt näck.

Här är de vanliga vecko-bilder på min mage, vecka 35!
29933298.jpg

29933299.jpg

För att jämföra, 5 veckor sen.
29706339.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 230
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård