Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

min förhoppningsvis sista (igen) bild!:
vecka 41 (40+0)
29892998.jpg

måtte det bli den sista......

Hehe ja nu tror jag inte vi ser dig i den här tråden mer (på ett tag i alla fall :D) Välkommen till nästa tråd, skynda skynda :bump:

Jättefina bebismagar ni har allihopa!

Zody: Nu börjar det bli en liten kula, det är ju kul när det börjar synas lite!!

Nämen är du fortfarande hemma ;). Nu vill vi se din bebis ju!

Ja, den är rejält låg nu magen din, men den ser faktiskt inte så jättestor ut för att vara färdigväxt.

Ja nu syns den rätt bra även med kläder, och just idag känns det som bebis har världens växtspurt för den är större än igår. :D Tror nog det är en liten rockstjärna där inne, spelade lite Guitar Hero nyss och jäklar vilket liv det var där inne. :love:

Cilla; Kom igen nu, massa peppande bananer så det vackra där inne kommer ut. Pefekt dag att föda barn, solen skiner ju för första gången på evigheter! :banana: :banana: :banana:

Ja, din mage såg ju mycket mindre ut när du väntade Rasmus! Jätte fin mage du har förresten. Vad fort tiden går, är du redan i v 34?

Ja det är helt sjukt hur fort tiden går :eek: Jepp v.34 om den här bullen tänker gräddas lika länge som Rasmus. Enligt UL v.33

Alltså det här börjar kännas jobbigt, jag tror jag är kär i dig :rofl: Ditt barn, din hund, dig... Herremingud! Gaaaleeet fin bild!

*KL*

Då uppdaterar jag med min mage i vecka 31 (30+0):

Jag lägger in en högerbild och en vänsterbild för jag tycker det skiljer lite även om de är tagna strax efter varann.

phpkt1lcw.jpg

...och här gör jag en Cilla (håller upp armen) i hopp om att se lite smärtare ut ;):
phpvaduz8.jpg

Ja, din mage såg ju mycket mindre ut när du väntade Rasmus! Jätte fin mage du har förresten. Vad fort tiden går, är du redan i v 34?

Nämen, vad har jag skrivit :o ?! Jag menar ju såklart att din mage ser mycket mindre ut nu ÄN när du väntade Rasmus. Ibland är det visst tur att man kollar lite på vad man har skrivit...

KL

Haha, jag är här och smyger i kulisserna, som många andra misstänker jag ;)
Har inget på gång än, men man kan inte bli annat än sugen när man ser alla fina magar här! :love:

Även om min koloss knappast är att eftersträva :angel:

v. 34
Magenv34.jpg

v. 43
Magvildv43.jpg

Och ut kom:
x126.jpg

...som redan är 6 mån (på lördag). Helt sjukt! :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 232
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård