Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

vilken söt liten mage. Är det första barnet? Tänk om man kunde se så nätt ut :)

Själv har jag typ dubbelt så stor mage (i V22) men det är iofs andra barnet.

Svar på en av Vindvisslasl bilder:
Men bara så underbart att se dig på bild!! Jag har aldrig sett hur du ser ut tidigare :bump:

Haha är det sant? Jag har visat massor här, är inte det minsta hemlig! Måste vara du som har ett liv utanför buke ;)

Hoppas jag inte skrämde livet ur dig :D

Här kommer en till, bara för att chocka dig lite mer :D

Hur hade du trott att jag skulle se ut, bara av ren nyfikenhet?

Glömde skriva v 36! 34 dagar kvar enligt familjeliv!

Ja blont hår. Längden är bra, men luggen skulle vara lika lång som hela håret och så mittbena. Sen skulle du vara lite kortare och lite mulligare :)

Jisses vilken (fin) mage du fått! 4 veckor kvar? *he he* Den bebisen visste hur man tar plats och har det bekvämt!! (Nåja, bilder kan ju ljuga lite också)

Senast ändrad:

Min bus har bökat och knölat och buffat och pressat och vänt sig och bråkat i flera dagar nu men jag tror hon bara börjat lägga sig till rätta för visst har formen ändras på bara 5 dagar? För jag ser inte lika mkt av naveln längre :D

I lördags
29810696.jpg

Nyss
29833171.jpg

Hon har legat med huvudet ner länge, första ggr bm kände på magen låg hon med huvudet neråt men åt sidan mot min vänstra höft. Har haft dragningar i ljumskarna och känt av främre fogen så kanske har hon gjort sig startklar.
Här är det med din? Har han vänt sig?

Jag vet inte riktigt. Nagot har han gjort i alla fall. magen ar liksom mer avlang an fyrkantig nu och jag kan kanna att dar ar nagot i backenet, inte bara tomt som det var innan. Men jag vet inte vad for slags kroppsdel det ar an hihi. Hoppas pa ett huvud i alla fall! Ul ar om tva veckor sa vi far se da.

*kl*

Ny vecka nu, 28+0.

Ser om det fungerar att lägga ut bilden såhär, orkar inte lägga in den i pi*box också. Urs, inte så sexiga bilder, massa bristninagr o fult födelsemärke :mad:

v280-6_60597073.jpg

v280-8_60600832.jpg

Senast ändrad:

m man jämför med min kula, så är din 28-kula enorm! :D
fast å andra sidan var ja ganska enorm redan innan jag börja jäsa, så bäbismagen tog ju lite tid på sig att dyka upp..... :grin:

detta blir kanske, men mest troligt inte, min sista magbild till er innan ligisten behagar komma ut:
vecka 40:
29856393.jpg

å om nån undrar hur det ser ut underifrån, så kan ja berätta att det ser ut såhär:
29856395.jpg

ser ni min lilla, lilla hormonlinje? den har kommit sista veckan och går hela vägen upp till bröstkorgen, dock får man anstränga sig för att se den ovanför navlen....
ett tecken på kille?
andra tecken tyder på tjej....
ja vill bara ha en bäbis ja.
a124.gif

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 233
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII