Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

kl
Fina magar allihopa!

jag längtar tills jag får vara med i den här tråden igen! Tyvärr lär det dröja.. ett år eller 2 åtminstonde..

håller med! jätte fina magar alla har. Jag själv borde kanske göra debut i tråden men är lite blyg av mig. Har bara följt er i bakgrunden. Själv är jag nu i vecka 29

Klart du ska, här behöver man inte vara blyg! Du kan ju göra en huvudlös bild med kläder liksom så visar du inte så himla mycket!

kl

Då var jag i v 30 då, veckorna bara försvinner! :laugh:

phphqsnrb.jpg

Framfrån ser det mer ut som att min mage innehåller en badboll än en bebis..

phpj4q46w_thumb.jpg

Känns inte som att den vuxit så mkt, men när jag jämförde med veckan innan så hade den visst blivit ganska mkt större..

tycker att du ser oförskämt pigg ut ja!!!! :p

å här är min 37-a!!!
sjunkit + att ja har tappat 2 cm till i omfång å har nu "bara" 120 cm runtom. :D

29693525.jpg

slänger in vecka 35 som jämförelse.
29589289.jpg

Har tråkigt så ni får en övergången mage att kika på! :D

Vecka 40+2

29699009.jpg

(vita linjerna på sidan kommer från klänningen, inga monsterbristningar hehe)

Nu har den lugnat ner sig lite i tillväxtspurten, din mage. Bara 10 veckor kvar!

Cilla det står raderad bild på din, har någon tyckt att de var för porriga? :D FB har ju ofta problem med sånt...

haha, nej de var så att jag hade en text på bilderna, men fick reda på att den handlade om adoption, så det blev ju helt galet!!!!! :o så ja tog bort dom. :D

men ja slänger in ena bilden utan text!
29713033.jpg

å den andra med redigerad text.
29713037.jpg

texten ska iofs skrivas om lite för att få bättre flyt i och typsnittet ska redigeras lite....

inte alls porriga enligt mig?
fast ja kan ju he en helt annan syn på porr än vad ni har.... :angel:

Äh där vart ju inte ens några tuttar med :D

Bilden på översta är jättefin och texten på understa är jättefin!

Jag vill också ta bilder, ska bara komma på hur jag kan fästa kameran i taket :D

Tack för tipset med julklappstråden haha någon hade blivit jävligt full i skratt om de hade fått en sån i alla fall :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 243
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar