Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Kan du ha dina bh:ar fortfarande?

Jag ser för rolig ut i mina vanliga. T o m den nyinköpta 75E är för liten. Sicka juver jag kommer att få.:D

kl

Här är jag i v 32 och med färg i håret!

Hm pixan verkar inte funka som den ska, testar sen igen, måste skölja ur färgen ur håret

Senast ändrad:

stiligt :D

Alltså, detta är ju fördjävligt.. just nu sitter två andra med BF EFTER mig med värkar, och jag har en unge som inte verkar ha fått med vägbeskrivningen ut med sig in :crazy:

jahapp, vecka 41+0 då...

fattar inte varför jag ser så glad ut, känner mig mest trött på detta nu.

29625375.jpg

och en utan tröja

29625386.jpg

men jag smällde i mig en 200g marabou nu i bilen hem (en resa på 30 minuter:grin:) så hoppas att det hjälper.

jaaa du, detta bådar inte gott inför framtiden.

Det är ju konstigt vad man kan inbilla sig. jag satt innan och funderade på att det är så tråkigt att jag inte känner nåt. Sen tog det väl nån minut så plöltsligt fick jag ont i ryggen! haha, det är mysko, det får jag alltid när jag känner efter, men ingen bebis än,...

Jag ringde till Dan innan och sa att jag hade bra nyheter. Han blev väldigt exalterad och undrade då vad det kunde vara, men han gick ner en aning i tonläge när jag överlycklig informerade honom om att sågen hade breda vitmålade socklar och foder som vi har letat om nu länge!
Han är inte lika lätt att glädja som jag.. (kan ju vara för att han har sluppit måla en millimeter ..)

men tur att man kan glädjas över nåt på bf +......8.

Hihi måste faktikt le lite när jag ser dig skriva här i magtråden, ännu en gång :D

Men duu, kul att se ett ansikte till magen! :banana: Du ser verkligen glad och go ut!!

Som jag skrev förut, jag kände första värken med Rasmus 2 timmar innan han kom ut ;) Hade inte känt någonting under graviditeten (mer än lite sammandragningar när jag red och jobba hästen i nedsittning...)

Så där kommer ju min förlossning också vara *bestämt det* :D Tänker alltid på din förlossning när jag vill tänka ngt positivt om själva förlossningen!

ja, men såna lyxförlossningar får ju bara de i sagor, på TV och du :D

faktum är att jag frågade syrran idag om jag inte kunde få ta och köra hennes häst ett snabbjobb...
japp, desperat :D

skulle eg åka och kolla på andra syrrans nya hus idag men ska nog dra med sambon på låååååååång promenix istället..

Hihi måste faktikt le lite när jag ser dig skriva här i magtråden, ännu en gång :D

Men duu, kul att se ett ansikte till magen! :banana: Du ser verkligen glad och go ut!!

tror faktiskt det är första gången ever mitt fejs syns på buke..

Fick höra idag att jag har blivit sladdrig i ansiktet,.
Visst, jag har märkt det, men det är en jäkla skillnad att veta att ANDRA ser det! :eek:

Haha va, var det ngn som sa det till dig rakt ut? Sladdrig i ansiktet, tack för den liksom! :p

Ok min sambo retar mig och säger tjockis hela tiden, men om ngn annan sa det skulle jag nog bli lite stött! :eek:

det var min kompis mamma som sa det, hon kan vara lite brutalt ärlig sådär .D

Det var länge sen nån sa Hej Sara till mig, hej tjockis är vardagsmat numera, och nu reagerar jag inte så mjycket på det, mer än nåt enstaka"var ser du din spegelbild nånstans" eller typ jag ser snart ut som dig.. de börjar bli lite uttjatade :p Min sambo säger inte det efter att han såg de i föräldragruppen som skulle ha efter mig (fast de har säkert fått allihopa nu!) och han fattade hur liten kagge jag haft hela tiden..;)

kl

Här kommer förhoppningsvis min näst sista magbild!
Vecka 38+5!
Var hos bm idag, sf måttet var 35, jag har gått upp 21kg och bebis hjärta slog som det skulle :D Och fortfarande inga bristningar ;)

29631076.jpg

(ngt sned bild)

Hoppas att det är sista bilden på din fina kagge!

men du, en grej du missar med att inte få några bristningar:
Ååååhh det är så skönt att klia på dom! :D

Dom e ju super snygga med :p mina röda vacka bristningar haha

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 244
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar