Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har precis hamnat på diagrammet. Sist de mätte så var det lite tidigt.
Hade velat ha mindre kula, det mesta blir lättare när man inte har något i vägen. Men men, huvudsaken är att bebisen har det gott där inne. Då får kulan se ut hur den vill.
Jag tycker den blivit mer definierad, även om den inte växt utåt så mycket. Fast lägg in en bild från 4 veckor tillbaka så ska du se att den blivit större!
hmm.... 32-bilden har ju superfotografen SAMBO tagit...
lägger in 33 istället!
33:
haha, 32-magen ser ju större ut ju!!!
det gör förresten 33-bilden åxå.....
fast nått måste ha hänt, jag har gått från 123 tillbaka till 122 cm i omkrets. vände måttbandet åt fel håll först och blev bara 38 cm runtom.. "WOW, va smal ja ä!!" *hallå personalen?*
Min mage alldeles nyss, 28-29 vem vi satsar väl på 28 så hon inte kommer ut före eller direkt efter nyår
Sen testade jag min jättefina klänning jag hade på vårt bröllop. Hittade den på en marknad för typ 100kr och jag köpte den direkt! Tänkte ha den med mig till en fotografering om ca 1 månad och det fanns gott om tyg kvar till magen
Hoppas hoppas det är sista bilden för dig!
Det känns jätte konstigt utan magen, fast himmla skönt. Saknar den inte alls även om jag har värsta degmage nu
jag saknar inte min kagge än, tycker det är helfränt att ligga på rygg och dallra på magen som ger svallvågor fem minuter efteråt, men Dan tycker det är skitläskigt (han är mer facinerad av bowlingkloten konstigt nog )
Jag tror att jag har gått förbi naturens lag lite.. när jag släpper ut magen nu är den mindre än när jag släppte ut den innan graviditeten..
fast jag klagar inte
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.