Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tränar inte nere på det fältet tyvärr. Men det kanske finns andra ställen? *funderar*
Får man fråga värför ?
Är relativt ny i Malmö, har aldrig varit där med vovven bara gått förbi.
Såg fint ut!
Nu har jag inte bil,så kan vi inte träffas på något ställe som är lite närmare centralen
Ja va kul :-) vi är ju nyfikna på hur han ser ut bjässen heheh //Camilla
Har inte heller bil men det var inte så svårt att ta sig från Centralen (som jag kom till med östersundtåget) till klubben. Antingen så tar man en promenad längs strandkanten, tog 2h för mig men då gick jag lite fel. Eller så tar man bussen som går från konserthuset (nr 34) om man nu inte utgår från centralen någon annan stans längs bussens sträckning.
Jag promenerade förbi stället du pratade om, såg inga pack men däremot så var det många lösa hundar som folk inte hade någon koll på...
Du får ta dig en tripp ner en dag ändå. Det var en jättetrevlig dag och en hel brukshundklubb för oss själva med stooor plan
![]()
Ja, jag får nog göra det.Fast vi får nog träna lite mer först, jag har ju bara börjat med min...vill ju inte skämma ut oss.
![]()
Kom samtidigt som jag, så kan vi skämma ut oss tillsammans![]()
Jag och Loppan är inte direkt några stjärnor vi heller![]()
Det är omöjligt att skäma ut sig. Man är ju liksom där för att träna och bli bättre![]()
Ja, jag får nog göra det.Fast vi får nog träna lite mer först, jag har ju bara börjat med min...vill ju inte skämma ut oss.
![]()