Lydnadsträning i Malmö

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare jappisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 189
  • Visningar Visningar 9 187
Sv: Lydnadsträning i Malmö

Kl
Är det någon av er som kan träna på dagarna? Eller kan ni bara på kvällar? Det blev tyvärr ingen träning i söndags pga skit väder.

äsch, jag skulle ju kolla upp mitt schema men kalendern ligger i bilen. den här veckan kan jag tis och ons kväll.

Kl
Är det någon av er som kan träna på dagarna? Eller kan ni bara på kvällar? Det blev tyvärr ingen träning i söndags pga skit väder.

jag kan, om du står ut med att lära upp ett trögtänkt (men positivt inställt!) ekipage .. :rofl:

jag har fortfarande inte fått veta vilken grupp jag hamnar i i skolan. men på måndag har de lovat att vi ska få reda på det. återkommer då om när jag kan.

jappisen: har du frågat din torsdagsgrupp om det gick bra?

Kl

Nu är jag hemma igen. Jag kan bara på kvällar och helger och på torsdagar tränar jag agility.

Nej ska göra det på torsdag. Jag var sjuk i torsdags och kunde inte träna =(.

Någon som kan träna nu på tisdag på dagen vid ca klockan 12?

ok. Jag kan i vanliga fall också bäst på kvällar men denna veckan kan jag bara dagar och ev helg.

Jag kan också imorgon! Men jag hittar inte så bra här..

Vad kul =) Vilka hundar kommer du med?

Vad kul att du kan =). Vet du vart malmö bk ligger? Vid sibbarp

Ska vi bestämma klockan 12.00 på malmö Bk imorgon, tisdag?

Får jag och Uno komma?
Vi skulle behöva träna under kontrollerade störningar och vara runt hundar som inte flyger på honom.
Vi tränar alltså inte någon LK1,2,3 osv utan endast grunderna...

Isåfall , hur tar man sig bäst dit om man kommer från Köpenhamn med öresundståget?

Senast ändrad:

Klart ni får komma, vore kul=) Det är ju alltid bra med störmoment oavsett vad man tränar. Vet du vart det ligger?
Ska du ta bilen eller bussen?

Öresundståget. Vet ungefär vars det ligger, har gått förbi en gång för länge länge sedan.
Är det långt att gå från Malmö syd eller centralen. Eller vet du om det går någon buss därifrån?

Jag vet tyvärr inte. Jag vet bara att 34 går dit och man hoppar av på sibbarp ( tror det är sista hållplatsen) sen går man bara en liten bit rakt fram så ser man klubben. 34 går via södervärn men vet inte om det går någon buss från centralen. Borde ju gå någon längst limhamn som stannar i närheten. Sök på skanetrafiken annars och se vilken buss som går till sibbarp. Klubben ligger på Hammars väg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 696
Senast: Cissi_ma
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 577
Senast: Queen
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 301
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2024