Lydnadsträning i Malmö

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare jappisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 189
  • Visningar Visningar 9 187
Sv: Lydnadsträning i Malmö

vardagskvällar är i princip det enda som funkar för mig, och måndagar har jag min grupp i lund. kvar är tis, ons, tor. eventuellt kan jag dyka upp någon helg också.

Ok. Torsdagar tränar jag på klubben med min lydnadsgrupp så då kan jag inte. Annars kan jag nog de flesta dagar om man bestämmer i tid.

Tisdagkvällar går bort för mig iallafall. Mitt schema varierar väldigt mycket så man kanske inte alltid behöver ha samma dag? Är det någon som är intresserad utav att spåra kanske?

Jag skulle oxå vilja vara med, dock e vi inte alls så långt gångna i lydnaden, skulle dock gärna vilja komma längre.

Jag är intresserad av spår....

Har oxå ett väldigt varierande arbets schema.

Har en 1½ årig Cane Corso kille...

Vad kul. Det spelar ju absolut ingen roll hur lång kommen man är i lydnaden, det är ju därför man tränar=)

Nej jag håller med. Man kan ju ta det efter hand men tänkte vilken dag vi ska bestämma som första? Förslag någon på en dag att träna snart?

Jag skulle gärna vilja testa spår också

Precis vad jag tänkte fråga. Brukshundklubben kanske har bäst marker och om man tar någon eftermiddag är där inte folk. Jag kan höra ikväll vilken dag det är få kurser där. Eller har någon annan förslag?

Är det någon som har tid och lust att träna nu på söndag vid 2?

Jag jobbar tyvärr på söndag :mad:
Svårt att byta bort helgturer men mitt i veckan e de lättare, nästa helg e jag ledig....
Kommer gärna nästa gång...

vad kul:laugh: Klubben verkar vara ledig på söndag eftermiddag. Ingen mer som kan på söndag?

Tyvärr inte denna söndag, fullt med tentor veckan efter så måste sitta med näsan i böckerna :(

Jag har också fullt med skolarbete som måste göras i helgen och därför jag tyckte det kunde vara skötn att komma ut en stund från böckerna och få lite luft =)

Ni som inte kan nu på söndag, skriv gärna en dag i nästa vecka som hade passat er så kan vi se vilken dag flest kan?

jag är bortrest i helgen. men som sagt tisdag och onsdag, då kan jag nästan alltid.

vi kan komma på söndag! :D

var det på malmö bk?

//Flo

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 696
Senast: Cissi_ma
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 577
Senast: Queen
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 301
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2024