Lydnadsträning i Malmö

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare jappisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 189
  • Visningar Visningar 9 187
Sv: Lydnadsträning i Malmö

klenisar ;). eller ni är bara kanske inte lika nördiga som jag? hur som helst så är vi i full gång och jag kommer gärna till malmö någon dag. bilen är på verkstaden nu men den ska vara klar i början på nästa vecka. tisdagar funkar inte för mig för då har jag träning med min ordinarie grupp. men ons eller tors?

Jag är gärna med och tränar. Torsdagar fungerar inte för mig då jag redan tränar på klubben med min vanliga grupp då. Men annars fungerar måndag, tisdag eller onsdag kväll.

*kl*

Jag är sjukskriven för hotande förtidsbörd sedan en vecka tillbaka, så jag får avstå helt och hållet tills efter förlossningen.

Nu har jag fått mitt schema.

Möjligt att träna vilken kväll/eftermiddag som helst då i inte har något obligatoriskt/viktigt/fast på eftermiddagarna :)

KL

Jag kan tyvärr bara på tisdagar... :S
Dock inte nästa..

*kl*

Jag är sjukskriven för hotande förtidsbörd sedan en vecka tillbaka, så jag får avstå helt och hållet tills efter förlossningen.

Tråkigt att höra, då får du ta det lugnt och vila som gäller. Hoppas allt går bra.

Nej nu tycker jag att vi får ta oss i kragen och komma fram till en dag då vi ska träna. Det blir ju aldrig av och nu är det dags att träna tycker jag ;) Eller vad säger ni?

min hund opereras nästa vecka så han är nog inte så pigg då. v 12 kan jag måndag dagtid, onsdag fm eller kväll, fredag fm.

Jag kan vecka 12 som det ser ut nu på onsdag och fredag.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 696
Senast: Cissi_ma
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 577
Senast: Queen
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 301
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka